استانی 01:46 - 20 مهر 1397

گلزار مطهر شهدای گناوه عطرافشانی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای گناوه به مناسبت هفته ناجا با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان عصر پنج شنبه در گناوه برگزار شد.

در این مراسم معنوی شرکت کنندگان با حضور بر مزار مطهر شهدا با اهداء شاخه های گل، قرائت فاتحه و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر  یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشتند وبا ادای احترام به مقام شامخ  شهداء با آرمان های بلند انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و لاله های گلگون کفن تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام موسی حاجتمند رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان گناوه در این آیین معنوی با تبریک هفته ناجا گفت:ایثار و ازجان گذشتگی قله فداکاری انسان است و خانواده معظم شهدا و ایثارگران حافظان اصلی فرهنگ ایثار و شهادتند.

وی افزود: امروز ملت سرافراز ایران اسلامی ،امنیت و آرامش خود را مدیون ایثار و فداکاری های جانبازان، رزمندگان ولایت مدار و بخصوص دلیرمردان عرضه نظم و امنیت و صبر و استقامت و خانواده های این عزیزان است.

وی اظهار داشت: آسایش و آرامش حکمفرما در جامعه امروز ما مدیون فداکاری و ایثارگری های خانواده های گران قدری است که پاداش آنها نزد خداوند محفوظ است.

حاجتمند گفت:خانواده های معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند که حضور ارزشمند آنها باعث اشاعه ارزش های ایثار و فداکاری و پایداری در جامعه است و در همین راستا دلجویی و دیدار با این عزیزان ادای دین به ارزش های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی است.

برگزاری زیارت پرفیض عاشورا و روایتگری حبیب بحر پیما از زرمندگان هشت سال دفاع مقدس و مسئول کمیته راویان سپاه انصارالحسین(ع) ناحیه گناوه از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود.


9940869
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است