استانی 19:45 - 23 تیر 1399

باند سرقت احشام در شهرستان اهر متلاشی شد

سرهنگ قدرت آقاپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت احشام شهرستان اهر اظهار داشت: با عنایت به این‌که در سه ماهه نخست سال‌جاری سرقت احشام در شهرستان اهر افزایش یافته بود، پیگیری و شناسایی عامل یا عاملین سرقت احشام شهرستان در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر افزود: از طریق کار اطلاعاتی، منابع مخبرین و بررسی دوربین‌های مداربسته محل‌هایی که سرقت در آن اماکن صورت گرفته بود، توانستیم سارقین را شناسایی کردیم و متوجه شدیم که سارقین ساکن استان همجوار هستند.

وی ادامه داد: بر این اساس از دستگاه قضائی صدور نیابت قضائی کردیم تا بتوانیم سارقین را در استان اردبیل دستگیر کنیم، در این راستا طی ۲ مأموریت غافلگیرانه جداگانه؛ اعضای باند سرقت احشام شهرستان اهر که ۳ نفر بودند دستگیر و به شهرستان اهر بازگردانیم.

اعتراف اعضای باند به ارتکاب بیش از ۲۰ فقره سرقت احشام

آقاپور از اعتراف اعضای باند سرقت احشام شهرستان اهر به ارتکاب بیش از ۲۰ فقره سرقت احشام در اهر، هریس، ورزقان و مشگین‌شهر خبر داد و گفت: متهمان در بازجویی‌ها به ۲۰ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های اهر، هریس، ورزقان و مشگین‌شهر اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌ربط تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه با دستگیری اعضای اصلی باند سرقت احشام شهرستان‌های اهر و همجوار که همه آنها سابقه‌دار بودند توانستیم این باند را متلاشی کنیم.

وی خطاب به دامداران یادآور شد: از دامداران تقاضا داریم حتماً هوشیار باشند، چراکه سارقان پیش از سرقت به شناسایی محل‌های مستعد می‌روند در صورتی که خودروها و افراد ناشناس و مشکوک در روستاها می‌بینند سریعاً مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و به یاد داشته باشند که سارقان عموماً افراد غیربومی با خودروهای غیربومی هستند و در صورت مشکوک بودن پلاک خودرو را یادداشت کنند.


10617346
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است