ورزشی 15:44 - 10 فروردین 1403
بازی پرسپولیس و راه آهن به خاطر حضور 3 حمید در دو تیم حساسیت های خاص خودش را داشت و بعد از برد پرسپولفیس حرف و حدیث های زیادی مطرح شد.

استیلی: به بازیکنانم‌گفتم‌شرافت‌کاری مهم‌است

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان پرسپولیس و راه آهن مصاحبه هایی انجام دادند و هر گونه راه دادن به حریف را تکذیب کردند.با حمید استیلی در همین خصوص و شرایط راه آهن گفت و گویی انجام دادیم که در ورزش سه می خوانید:



در نیمه دوم روان تر کار کردیم



بازی با پرسپولیس خوب بود اما ما زود دو گل خوردیم و در ادامه تلاش کردیم جبران کنیم.در نیمه دوم روان تر و بهتر بازی کردیم و یک گل هم زدیم اما نتوانستیم بازی را ببریم. ما مشکلاتی داریم که باید در هفته های آینده جبران کنیم.



در دفاع فردی و تیمی مشکل داریم



ما در دفاع فردی و تیمی مشکل داریم و در بعضی از بازی ها هم 3،4 گل خوردیم. باید این مشکلات را با تقویت کردن حل کنیم.در دفاع تیمی هم مشکلی داریم اما من با توجه به مشکلاتی که داریم از بازیکنانم راضی هستم . ما مشکلات مالکیتی داریم و با تمام این مسائل بازیکنان مان با تمام وجود کار می کنند و با تلفیقی از جوان ها و با تجربه ها تیم خوبی ساختیم.



مدافع گینه ای هپاتیت c دارد



هفته گذشته یک مدافع از تیم ملی گینه آوردیم و یک هفته روی این بازیکن کار کردیم تا بتوانیم در بازی با پرسپولیس از او استفاده کنیم اما بد شانسی آوردیم. تمام کارها را کرده بودیم و قرار بود مجوز بازی این بازکن هم صادر شود اما کمیته پزشکی فدراسیون به ما خبر داد این بازیکن هپاتیت cدارد و نمی توانیم با او قرارداد امضا کنیم. ما هم از قانون تبعیت کردیم و نتوانستیم از او استفاده کنیم. یک روز قبل از بازی این خبر را به ما دادند و چاره دیگری نداشتیم.



با بازیکنانم قبل از بازی با پرسپولیس صحبت کردم



نحوه بازی کردن ما جلوی پرسپولیس نشان می دهد که بازیکنان ما در شرایط خوبی بازی کردند و قبل از این بازی هم به خاطر حساسیت هایی که وجود داشت با بازیکنان صحبت کردم. من به بازیکنان گفتم باید شرافت کاری تان را حفظ کنید چون هیچ چیز مهم تر از شرافت کاری نیست. این بازی مهم بود و حرف و حدیث هایی هم مطرح شد که به خاطر حاشیه ها خیلی برایم مهم بود بازی خوبی انجام دهیم.



عابدزاده در آینده از بهترین ها می شود



امیر عابدزاده در بازی با پرسپولیس خوب کار کرد و در آینده می تواند یکی از بهترین دروازه بانان ایران شود. او در تمرینات خوب کار می کند و انگیزه بالایی دارد و احمدرضا هم خیلی به او کمک می کند و واقعا از او خوب آموزش می بیند. تمام این عوامل دست به دست می دهد تا امیر عابدزاده موفق شود.



برای هواداران پرسپولیس مهم باشد



درخشان یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس بوده و مدارک مربیگری دارد. او سابقه نشستن روی نیمکت پرسپولیس را دارد و می تواند به این تیم کمک کند.از همه مهم تر این است که هواداران باید در این شرایط به تیم کمک کنند و برای موفقیت تیم دست به دست هم بدهند. هواداران باید در روزهای سخت کنار تیم باشند وقتی تیم می برد که مسلما هواداران خوشحال هستند اما در روزهای سخت هواداران باید حمایت خودشان را نشان دهند.مهم نیست چه کسی روی نیمکت این تیم می نشیند و باید پرسپولیس برای هواداران مهم باشد . هر مربی که روی نیمکت پرسپولیس بشیند قابل احترام است.



نفت جلوی سرخابی ها خوب کار کرده



صنعت نفت تیم خوبی است و در بازی های قبلی جلوی پرسپولیس و استقلال خوب کار کرده و ما این تیم را دست کم نمی گیریم. ما بازی سختی داریم و می خواهیم نتیجه بگیریم. تا حالا با تیم های بالای جدول بازی داشتیم و از این به بعد باید با تیم های پائین جدول بازی کنیم که حساسیت های خودش را دارد.












4772781
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است