استانی 18:32 - 23 آبان 1397

تیم فوتبال مهدی‌شهر نیازمند حمایت مدیران اجرایی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ارگی در شورای اداری بعدازظهر چهارشنبه مهدی‌شهر به میزبانی فرمانداری با اشاره به حضور تیم آریا سنگسر این شهرستان در لیگ دسته سه فوتبال کشور، تأکید کرد: این تیم تنها نماینده استان سمنان در این رقابت‌ها است که حضور و تداومش در لیگ قطعاً بستگی به حمایت‌های مادی و معنوی از سوی مسئولان دارد.

وی بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در حد توان خود از این تیم حمایت کنند، افزود: صنایع و تولیدکنندگان مهدی‌شهری نیز می‌توانند در حمایت مالی از این تیم پیشگام شوند تا آریا سنگسر نماینده خوبی برای استان سمنان باشد.

ضرورت اجرای برنامه‌های اربعین انقلاب

فرماندار مهدی‌شهر در دیگر بخش سخنان خود ضمن گرامی‌داشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را برای سالگرد پیروزی انقلاب مشخص و اجرا کنند.

ارگی درباره اهمیت سالگرد انقلاب اسلامی گفت: در برهه کنونی که کشور باوجود تمام تنگناها و مشکلات از سوی بیگانگان نیز تهدید می‌شود مدیران باید دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کنند تا مردم نیز بدانند روند خدمت‌رسانی مسئولان متوقف نشده است.

دستاوردهای نظام اطلاع‌رسانی شود

حجت‌الاسلام محمد بارانی امام‌جمعه مهدی‌شهر نیز در این نشست، بابیان اینکه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، استقلال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی که ثمره پیروزی انقلاب بوده، باید به‌خوبی تبیین شود، گفت: در این ۴۰ سال به همان میزان که تلاش و پیشرفت‌های ما در کشور افزون‌شده، دشمنی دشمنان نیز شدت گرفته است.

حجت‌الاسلام محمدرضا رحیمی زاده امام‌جمعه درجزین نیز در این نشست ضمن گرامی‌داشت اربعین انقلاب اسلامی، گفت: دستگاه‌های اجرایی خدمات انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال را به‌صورت مکتوب و یا در قالب بروشور به مردم اطلاع رسانی کنند.

حجت‌الاسلام سید داود احمدپناه امام‌جمعه شهمیرزاد نیز در سخنانی کوتاه گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی هنگامی‌که با تنگناها و مشکلات اداری به‌منظور حل مشکلات مردم مواجه هستند، با خوش‌رویی و زبان خوش و تکریم با ارباب‌رجوع برخورد کنند.


9973535
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است