استانی 08:58 - 07 مرداد 1393
با حضور گسترده مردم
با حضور گسترده مردم نماز عید سعید فطر در استادیوم تختی باشت اقامه شد.

نماز عید سعید فطر در استادیوم تختی باشت اقامه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز مراسم با شکوه نماز عبادی سیاسی عید سعید فطر شهرستان باشت با حضور گسترده مردم مؤمن باشت ساعت 6:30 دقیقه صبح و همراه با قرائت دعای پرفیض ندبه در استادیوم تختی این شهرستان اقامه شد.

آئین نماز برپایی عید فطر شهرستان باشت به امامت حجت‌الاسلام‌المسلمین عبودی امام‌ جمعه باشت و با سخنرانی پیش از نماز حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حبیب بلادی امام‌ جمعه موقت باشت برگزار شد.

در ابتدا حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حبیب بلادی به تشریح احکام پرداخت زکات فطریه برای نمازگزاران پرداخت و مبلغ پرداختی فطریه را به ازای هر نفر 35 هزار ریال اعلام کرد.

امام‌ جمعه باشت نیز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی عید سعید فطر با نقل حدیثی از پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: شب عید فطر شب دریافت اجر بی‌حساب بندگان از خداوند متعال، صبح عید فطر زمان ورود فرشتگان بر زمین و دعوت به نماز برای آمرزش و ایستادن در نماز عید فطر را زمانی برای آمرزش گناهان و قرارگرفتن بر رحمت الهی است.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در خطبه دوم نماز عید فطر افزود: مسئله جنگ غزه و کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین مهم‌ترین مسئله امروز جهان اسلام است که باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد  و باید بدانیم که دشمنان اسلام از اختلاف میان مسلمانان سوءاستفاده کرده و بر شدت ظلم به مسلمان افزایش می‌دهند.

وی سکوت و یا حمایت برخی کشورهای اسلامی را یکی از عوامل مهم این حادثه فجیع دانست و تصریح کرد: اگر جهان اسلام متحد شوند استکبار جهانی و صهیونیسم توان مقابله به آنها را نخواهد داشت.

خطیب جمعه باشت گفت: ما به عنوان جمهوری اسلامی از تمامی مظلومان عالم دفاع خواهیم کرد و این از اصل ماهیت دین اسلام است.


4351440
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است