استانی 13:35 - 09 بهمن 1393
جانشین فرمانده انتظامی لرستان از کشف یک‌هزار و 280 کارتن انواع لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در شهرستان پلدختر خبر داد.

رشوه 50 میلیون ریالی مانع توقیف 5 میلیاردی قاچاق نشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، سرهنگ علی احمدی‌تبار در جمع خبرنگاران، افزود: در پی دریافت اخبار رسیده مبنی بر جابجایی مقادیری کالای قاچاق توسط یک متخلف با یک‌دستگاه تریلی کانتینر از استان‌های جنوبی به تهران، موضوع در دستو کار ماموران شهرستان پلدختر قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران با اکیپ‌های ویژه در محور آزاد راه اندیمشک – خرم‌آباد مستقر شده و با مشاهده تریلی، آن را توقیف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: در بازرسی از تریلی یک هزار و 280 کارتن انواع لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی را کشف و ضبط شد.

سرهنگ احمدی‌تبار ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 5 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: در این رابطه یک متخلف نیز دستگیر شده است.

وی گفت: متهم حین انتقال به مقر انتظامی، مبلغ 50 میلیون ریال به عنوان رشوه جهت رهاشدن از قانون به ماموران پیشنهاد داده که ماموران وظیفه‌شناس ضمن رد رشوه مراتب را صورت‌جلسه و ضمیمه پرونده می‌کنند.

انتهای پیام


5729178
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است