استانی 18:35 - 08 شهریور 1393
امام جمعه تویسرکان:
امام جمعه تویسرکان گفت: عزت، عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی در جهان از خون شهدا است.

عزت امروز ایران اسلامی از خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت الاسلام مرتضی موحدی بعد از ظهر امروز در یادواره 25 شهید کارمند شهرستان تویسرکان،با اشاره به اینکه شهدا با خداوند معامله کردند، افزود: شهدا با توکل به خداوند، تبعیت محض از ولایت فقیه و گذشت از هستی خود اسلام در در دنیا احیا کردند.

وی با اشاره به اینکه شهادت توفیقی بسیار ارزشمند از سوی خداوند است، تاکید کرد: ایثار و عبور از نفس به واسطه دنیاطلبی برای انسان بسیار سخت است اما شهادت برای شهدا لذت‌بخش‌ترین کار به خاطر قرب الی الله بود.

امام جمعه تویسرکان با تاکید بر اینکه دنیا محل امتحان برای انسان است، تصریح کرد: شهدا خون دادند تا ما به رشد و بالندگی برسیم پس حواسمان باشد که وجود ارزشی خود را با دنیا معامله نکنیم تا در مقابله پروردگار وشهدا شرمنده نباشیم.

وی با بیان بر اینکه ما وارث خون شهدا هستیم، تاکید کرد: عزت، عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی در جهان از خون شهداست و شکرانه این نعمات ارزشمند عملکرد خوب و  صحیح در همه عرصه‌ها توسط مسئولان و مردم است.

موحدی با اشاره به اینکه رسالت یادواره‌ها بیداری و آگاه‌سازی جامعه است، بیان کرد: رزمندگان مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند و امروز نزد پروردگار به خاطر مجاهدت در راه خدا روزی می‌خوردند ما نیز باید برای نجات خود هوشیارانه در تلاش باشیم.

وی تاکید کرد: باید در انجام همه امور دقت و توجه داشته باشیم تا رفتار و کردار فردی و اجتماعی ما باعث تأسف والدین شهدا نشود.

فرماندار تویسرکان نیز از شهیدان رجایی و باهنر با روحیه دلسوزی، سخت‌کوشی و مسئولیت‌پذیری یاد کرد و گفت: همه ما مسئولان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر باید آن‌ها را الگوی خود قرار دهیم.

مهرداد موسوی با اشاره به اینکه تا قبل از انقلاب در کشور ما هیچ گونه نظام بیمه‌ای وجود نداشت، یادآور شد: شهید رجایی با اجرایی کردن بیمه افراد 60 سال به بالا  بخش عظیمی از نیازمندان جامعه را از فقر نجات داد.

وی به بیان بخشی از کار دولت تدبیر و امید در مدت یک سال قبل پرداخت و کنترل تورم، دیپلماسی در حوزه خارجی و طرح تحول نظام سلام را از عملکرد دولت برشمرد.

فرماندار تویسرکان گفت: امروز ایران اسلامی به خاطر نگاه عمیق و مدبرانه مقام معظم رهبری امن‌ترین کشور در جهان قلمداد می‌شود.

موسوی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی اگر چه در ناامن‌ترین منطقه‌ خاورمیانه قرار دارد اما امن‌ترین کشور در منطقه و دنیاست.


4603076
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است