استانی 19:43 - 16 اسفند 1399
مربی پیکان تهران:
ایسنا/خراسان رضوی مربی تیم فوتبال پیکان گفت: به خاطر شرایطی که تیم‌های متمول لیگ برتر ایجاد کرده‌اند، در جذب بازیکنانی که مدنظر داریم تا امروز ناکام بوده‌ایم.

بازیکنان پیکان در باد پیروزی هفته قبل خوابیده بودند

حسین پاشایی، مربی پیکان تهران در نشست خبری پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر شهرخودرو اظهار کرد: در نیمه نخست بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و روی یک ضدحمله گل خوردیم. داور در نیمه نخست یک پنالتی کاملا درست به نفع ما اعلام کرد که با اشتباه داور پشت خط، به یک ضربه ایستگاهی بیرون از محوطه تبدیل شد.

وی افزود: در نیمه دوم کیفیت خوبی نداشتیم و شهرخودرو توانست از تاکتیک خود به خوبی استفاده کند و روی ضدحملات به تیم ما لطمه زد. بازی را واگذار کردیم و برای آن هیچ توجیهی نداریم. بازیکنان ما در باد برد هفته گذشته خوابیده بودند. جوان‌گرایی تاوان دارد که در حال حاضر آن را می‌پردازیم.

مربی پیکان در خصوص دریافت دو گل از تیم شهرخودرو و ضعف خط دفاعی تیمش گفت: تیمی که گل می‌خورد دچار ضعف و نقص است، اما نمی‌توانیم تمام تقصیرات را گردن خط دفاعی تیم بیندازیم. البته که امروز اشتباهات زیادی در خط دفاعی مرتکب شدیم.

پاشایی در خصوص فعالیت پیکان در ادامه فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: برای تقویت تیم قطعا باید بازیکن جذب کنیم. در یک سری از نقاط کمبود بازیکن داریم. متاسفانه جنگ نابرابری میان تیم‌های متمول و تیم‌هایی همانند پیکان ایجاد شده است. هر بازیکنی که حتی در لیگ یک مدنظر داشتیم، بخاطر شرایطی که تیم‌های پولدار ایجاد کرده‌اند، نتوانستیم جذب کنیم. در حال حاضر با بازیکنان جوان و تیم امید پیکان کار خود را جلو می‌بریم. امیداورم در ادامه بتوانیم دو سه بازیکن با کیفیت جذب کنیم تا در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در رابطه با استعفای کادرفنی تیم پیکان به دلیل عدم جذب بازیکنان مدنظر این تیم، بیان کرد: محمدی و هیات مدیره تمام تلاش خود را برای جذب بازیکن انجام می‌دهند. بودجه باشگاه محدود است و حتی نمی‌توانیم بازیکنان درجه دو و سه جذب کنیم. در ابتدای فصل پس از بازی نخست، مهدی تارتار به دلیل عدم جذب بازیکنان مدنظرش استفعا داد که باشگاه پیکان با استعفای تارتار مخالفت کرد. البته در نیم فصل نخست نتایج بدی نگرفتیم. راه ادامه دارد و با امید زنده‌ایم. امیدوارم در ادامه فصل کمبودها را جبران کنیم.

انتهای پیام


10979950
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است