ورزشی 08:50 - 30 فروردین 1394
سرمربی آبی –اناری‌ها تیمش را شایسته پیروزی برابر والنسیا دانست. او به ستایش از لیونل مسی و کلودیو براوو پرداخت و از نقش پر رنگ آنها در پیروزی برابر والنسیا سخن گفت.

انریکه: شایسته پیروزی بودیم

به گزارش ایسنا، بارسلونا پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و توانست با دو گل برابر تیم خوب و آماده والنسیا به پیروزی برسد تا به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه دهد.

در این دیدار که در نوکمپ برگزار شد آبی-اناری‌ها بازی را بسیار خوب شروع کردند و در همان دقیقه نخست توسط لوئیس سوآرس به گل رسیدند. آبی-اناری‌ها برای رسیدن به گل دوم خود زیاد صبر کردند تا جایی که در ثانیه های پایانی بود که مسی گل دوم را به ثمر رساند تا آبی-اناری‌ها در نهایت سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد.

لوئیس انریکه سرمربی آبی-اناری‌ها از پیروزی تیمش در این دیدار بسیار خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی، گفت: کاملا شایسته این پیروزی بودیم. بارسلونا در این دیدار بازی خوبی را به نمایش گذاشت و نشان داد که شایسته کسب سه امتیاز است. تیم حریف یک پنالتی به دست آورد، اما کلودیو براوو توانست آن را مهار کند. درست است که والنسیا عملکرد خوبی از خود نشان داد اما ما بهتر بودیم و به همین خاطر هم شایسته سه امتیاز هستیم.

او ادامه داد: در همان دقیقه نخست به گل رسیدیم اما بعد از آن والنسیا ما را تحت فشار قرار داد. آنها چند فرصت خوب گلزنی هم داشتند و می توانست در همان نیمه نخست کار را به تساوی کشانند. بر این باورم که جریان بازی آن گونه که بارسلونا می خواست جلو رفت. در نهایت مهم پیروزی بود که به آن رسیدیم.

یکی از دلایل اصلی پیروزی بارسلونا در این دیدار درخشش کلودیو براوو سنگربان شیلیایی این تیم بود که توانست یک ضربه پنالتی را مهار کند و چند فرصت گلزنی را از حریف گیرد. انریکه درباره درخشش براوو در این دیدار، گفت: وقتی مدیر ورزشی به نام زوبی زارتا دارید طبیعی است که دو دروزه‌بان بزرگ هم در اختیار داشته باشید.

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا زننده گل دوم تیمش در این دیدار بود. این چهارصدمین گل مسی با پیراهن آبی-اناری‌ها بود. انریکه در این باره گفت: کاری که مسی در بارسلونا می کند مهم تر از گلزنی است. او باردیگر نشان داد که مهره تاثیر گذاری برای آبی-اناری‌ها است. مسی هم در کارهای دفاعی خوب ظاهر می‌شد و هم در حمله. او واقعا بازیکن تاثیر گذاری برای بارسلونا است و به او نیاز داریم.

انتهای پیام


6221123
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است