استانی 12:00 - 29 آذر 1393
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: روستاها به عنوان مراکز تولید‌، نقش موثری در عملی شدن اقتصاد مقاومتی دارند.

روستاها‌ نقش موثری در عملی شدن اقتصاد مقاومتی دارند

به گزارش گروه دریافت خبر‌ خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، مجید خدابخش‌ به اتفاق نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل در سفر به روستای سامیان شهرستان اردبیل در جمع اهالی این روستا افزود‌: دولت از توسعه روستاها به ویژه در بخش کشاورزی حمایت می‌کند و باید با استفاده‌ از این فرصت طلایی و با اقداماتی چون ایجاد صنایع تبدیلی زمینه اشتغال پایدار جوانان روستایی را فراهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عزم جدی دولت برای مقابله با زمین خواری اشاره کرد و با تاکید بر این که حفظ منابع طبیعی وظیفه‌ای مهم برای همه ماست، اظهار کرد: زمین‌های واگذار شده برای راه اندازی واحدهای تولیدی در صورت عدم راه‌اندازی واحد‌ پس گرفته خواهند شد.

استاندار هم چنین در این سفر تشکیل تعاونی توسط روستاییان برای جلوگیری از بهره برداری افراد غیر از مراتع روستای سامیان را پیشنهاد و دستور رسیدگی به مشکلات چراگاه روستا و مشخص کردن محدوده مرتع عمومی برای برطرف شدن مشکلات دامداران را صادر کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل هم با قدردانی از حضور استاندار اردبیل درجمع اهالی روستا‌ی سامیان و تصمیم وی برای کمک به حل مشکلات دامداران منطقه تاکید کرد‌: در نظام جمهوری اسلامی ایران‌، ارتباط نزدیک مردم و مسئولان موهبتی الهی است که جای تقدیر دارد.

وی توجه به برپایی باشکوه نماز را عاملی در نزول رحمت الهی دانست و ادامه داد: این مهم باید هم چنان و حتی بیشتر از گذشته مورد توجه اهالی ولایی منطقه باشد.

امام جمعه اردبیل به اهمیت تربیت صحیح هم اشاره و اظهار کرد: بهره گیری از تعالیم دینی و سیره علمای بزرگ یکی از مشخصه‌های مهم در تربیت اسلامی و پرورش نسل صالح و باتقوا و تضمین شخصیت آنان است.

انتهای پیام


5453504
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است