بین‌الملل 07:09 - 09 بهمن 1393
تهران- ایرنا- رژیم صهیونیستی که خود سردمدار اقدامات تروریستی در سرزمین های اشغالی و کشورهای دیگر است، در پی پاسخ موشکی حزب الله به نظامیان این رژیم در مزارع شبعای لبنان گفت: 'هر کسی امنیت اسراییل را تهدید کند، ترور خواهد شد.'

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، موشه یعلون وزیر جنگ این رژیم روز چهارشنبه در پایان نشست کابینه امنیتی این رژیم در تل آویو گفت: «ایران و حزب الله می کوشند به هر وسیله ای امنیت اسرائیل را تهدید کنند؛ هدف حملات اخیر در بلندی های جولان و خاک لبنان، حمله به اهداف نظامی و غیرنظامی اسراییل بود.»



وی در حالی مبارزان حزب الله را تروریست خواند و تهدید کرد که هرکجا باشند تحت پیگرد قرار خواهند گرفت که سردمداران این رژیم بارها با پشتوانه حمایتی غرب بویژه آمریکا، به اقدامات تروریستی خود در سرزمین های اشغالی و کشورهای دیگر اعتراف کرده اند.



وی گفت: 'ما با هیج تشکیلات و گروه تروریستی با تسامح برخورد نخواهیم کرد، همانگونه که تاکنون در قبال آنها عمل کرده ایم. اسرائیل می داند چگونه باید با کسانی که بخواهند امنیت ما را خدشه دار سازند، قاطعانه برخورد کند؛ از این رو ما به تشکل های تروریستی اجازه نمی دهیم با امنیت ما بازی کنند.'



این اظهارات مقام رژیم صهیونیستی در حالی بیان شده که تداوم اقدامات تروریستی و خونبار این رژیم در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و حمایت های آنها از گروه های تروریستی در منطقه از جمله داعش، نقش صهیونیست ها در پرورش و گسترش فعالیت های تروریستی در جهان را برای همگان روشن کرده است.



در حمله غافلگیرانه روز چهارشنبه رزمندگان حزب الله لبنان به کاروان خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا، دستکم چهار نظامی این رژیم کشته و چند نظامی دیگر زخمی شدند.



حزب الله با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله در روستای 'الغجر' در منطقه 'جبل دوف' در شمال فلسطین اشغالی اعلام کرد که 'عملیات شبعا' توسط 'مجموعه شهدای القنیطره' به تلافی تهاجم هوایی یکشنبه گذشته این رژیم به نیروهای این گروه در 'قنیطره' در بلندی های جولان سوریه صورت گرفته که 6 شهید برجا گذاشت.



خبرگزاری ملی لبنان نیز با تایید مرگ تعدادی از نظامیان صهیونیست در جریان عملیات روز چهارشنه در مزارع شبعا، از اسارت یک نظامی آنها به دست نیروهای حزب الله خبر داده است. برخی منابع خبری نیز شمار نظامیان صهیونیستی کشته شده را 16 تن اعلام کردند.



شبد**1480** 2023

انتهای پیام /*


5726626
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن پنجشنبه شب در سخنانی با تاکید براینکه رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد، خطاب به آمریکایی‌ها گفت: آنها در تجاوز نظامی خود به یمن، شکست را از انگلیس به ارث خواهند برد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» قسام خانه‌ای را پس از ورود اشغالگران اسراییلی منفجر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور اوکراین در تماسی تلفنی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار ارسال کمک‌های فوری به کی یف شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سرگئی لاوروف، عنوان کرد که سران ارمنستان با بهانه‌هایی غیرواقعی به دنبال برهم زدن روابط با مسکو هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیر کل سازمان ملل روز پنجشنبه در سخنانی گفت نمی‌تواند غمی را که در دیدار با پناهندگان فلسطینی در سفرش به مصر و اردن تجربه کرده از بین ببرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع خانواده های اسرای این رژیم مدعی شد که ارتش آن در حال آماده شدن برای ورود به شهر رفح در نوار غزه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به وتوی روسیه درباره لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل بر تحریم‌های بین‌المللی علیه کره شمالی ابراز نارضایتی کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه فنلاند اعلام کرد که کارگروهی به ریاست هلسینکی به این نتیجه رسیده است که توافقنامه دفاعی با آمریکا حاکمیت این کشور را تضعیف خواهد کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است