استانی 15:18 - 03 خرداد 1394
رودهن؛
رئیس دانشگاه پیام نور پردیس گفت : دانشگاهها و مراکز علمی در راستای تولید علم گام بر داشته اند و در این راستا دانشگاه پیام نور نیز توانسته در بحث تولید علم و محتوا گام هایی خوب و ارزشی را بردارد .

زماهنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن پرداختن به بحث کرسی های آزاد اندیشی را یکی از محوری ترین برنامه های فرهنگی در دانشگاهها برشمرد و گفت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری نیز می باشد .

رئیس دانشگاه پیام نور پردیس مطالبه گری در بین دانشجویان را بخشی از عمق محتوایی بیانات مقام معظم رهبری برشمرد و تصریح کرد : کرسی های آزاد اندیشی به صورت خاص در دانشگاه های آزاد با متولی گری دفتر مقام معظم رهبری توانسته راهکار های خوبی را عرضه کند .

زماهنی در ادامه این مطلب افزود : دانشگاهها و مراکز علمی در راستای تولید علم گام بر داشته اند و در این راستا دانشگاه پیام نور نیز توانسته در بحث تولید علم و محتوا گام هایی خوب و ارزشی را بردارد .

رئیس دانشگاه پیام نور پردیس در خاتمه اظهار داشت : دانشگاهها در مسیر توسعه ایران اسلامی چرخ دنده های پیشرفت و تعالی ایران اسلامی به شمار می روند و باید به حق این نقش را ایفاکنند .

انتهای پیام/س




6434366
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است