سیاسی 15:23 - 27 دی 1396
معاون وزیر دادگستری:
معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: وظیفه تعزیرات کار وسیعی است و تمام مردم در انتظار نتیجه و اثربخشی کار این سازمان هستند و این کار قطعا تنها با پرونده محوری میسر نمی‌شود.

یک دهم پرونده‌های موجود در کشور مربوط به قاچاق کالا و ارز است

به گزارش ایسنا، جلسه شورای قضایی استان هرمزگان با حضور معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی برگزار شد.

جمال انصاری با حضور در پنجمین جلسه شورای قضایی استان هرمزگان گفت: نقش‌آفرینی مدیران و همکاران در استان مورد تقدیر است و کمال تشکر را از تک تک عزیزان داریم.

وی با اشاره به اثرگذاری افزایش تعامل دستگاه‌های ذیربط در کنترل و پیشگیری از قاچاق، اظهار کرد: یک دهم پرونده‌های موجود در کشور پرونده‌های قاچاق کالا و ارز است و رسالت اصلی ما بر اساس قانون کنترل، نظارت و برخورد با تخلفات است.

معاون وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: وظیفه تعزیرات کار وسیعی است و تمام مردم در انتظار نتیجه و اثربخشی کار این سازمان هستند و این کار قطعا تنها با پرونده محوری میسر نمی‌شود.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه افزایش تعامل و همراهی دستگاه‌های اجرایی موجب اثربخشی بیشتر سازمان تعزیرات می‌شود، اضافه کرد: قانون قاچاق کالا و ارز نخستین قانون برای مبارزه با پدیده قاچاق است و ماده‌های مربوط به پیشگیری از قاچاق برجسته‌ترین بخش این قانون است و به نظرم قانونگذار این مواد را در بخش‌های نخست قانون قرار داده تا تاکیدی باشد بر ضرورت تقدم پیشگیری بر برخورد داشته باشد و آسیب شناسی‌های بسیاری در این حوزه انجام شده که نشان می‌دهد باید نگاه پیشگیرانه و کنترلی بر موضوع قاچاق داشته باشیم.

انصاری ادامه داد: باید به سمتی حرکت کنیم که دیگران را در مسیر پیشگیری از قاچاق با خود همراه کنیم.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه ۳ رئیس شعبه به نیروی انسانی تعزیرات حکومتی استان هرمزگان افزوده می‌شود، عنوان کرد: این استان به رتبه نخست استانی تبدیل شده و در آینده نزدیک بیش از ۲۰۰ پست سازمانی خواهد داشت و زیرساخت‌های استانی نیز تقویت می‌شود.

معاون وزیر دادگستری در پایان ابراز امیدواری کرد که با حمایت‌های مسئولان استانی، همکاران تعزیرات حکومتی هرمزگان بتوانند به خوبی وظایف خود را به انجام برسانند و گام موثری در مبارزه با قاچاق بردارند.

انتهای پیام


9642082
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جمعی از کارگران سراسر کشور صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» با حضور رئیس‌جمهور ایران طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات کشور گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت را جهت بهره برداری در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سومین جلسه جمعی از منتخبان مجلس دوازدهم در مرحله اول انتخابات درباره اولویت‌های مجلس شورای اسلامی و به میزبانی شریان برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای خود و همچنین به منظور حضور در مراسم افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه اومااویا، دقایقی قبل وارد سریلانکا شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ۴ اردیبهشت سال ۵۹ بود که کماندو‌های آمریکایی آموزش دیده که پیش از این در مصر تمرین کرده بودند با استفاده از چند فروند بالگرد و هواپیما از خلیج فارس پرواز کرده و وارد خاک ایران شدند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسکای نیوز نوشته است: «ناتو در حال مغلوب شدن برابر روسیه، ایران، چین و کره شمالی است.»
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: برای حج تمتع قرار نیست نماینده‌ای از مجلس اعزام شود کمااینکه سال قبل هم نماینده‌ای اعزام نشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا و واکنش وزیر خارجه به تصمیم اروپا برای تحریم ایران پرداخته‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سنگدوینی گفت: با تعاملات و دیپلماسی می‌توان مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است