استانی 20:27 - 05 آذر 1393
امام جمعه رودسر:
امام جمعه رودسر با بیان اینکه نام شهید جاودانه می‌ماند، گفت: شهادت اوج رسیدن انسان به کمال است.

شهادت اوج رسیدن انسان به کمال است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی عصر امروز در مراسم یادواره 10 شهید والامقام روستای تمیجان بخش مرکزی این شهرستان، اظهار کرد: هدف از برگزاری این یادواره‌ها را بزرگداشت یاد و خاطره امام شهدا، شهدای 8 سال دفاع مقدس، تجدید پیمان با آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه انسان‌ برای رسیدن به هدف نهایی خود نیازمند بصیرت است، افزود: انسان‌ها بدون نصرت و مدد یافتن در مسیر راه با دشواری‌های زیادی مواجه می‌شوند.

امام جمعه رودسر پشتوانه مادی و معنوی انسان‌ها را در رسیدن به پیروزی موثر دانست و خاطرنشان کرد: در برگزاری یادواره‌ها به جوانان یادآور می‌شویم که هر کس خدا را یاری کند خدا هم نصرت خود را شامل او می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نام شهدا تا ابد ماندگار است، تصریح کرد: بسیجی به معنای حضور با شعور و هدفمند در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی است.

دستجردی شهادت را اوج رسیدن انسان به کمال دانست و متذکر شد: شهدا از جان، مال و هستی خود در مقابله با دشمنان دین و انقلاب گذشتند و در عهدی که با خداوند بستند ثابت‌قدم ماندند.

وی با اشاره به اینکه شهدا و خانواده‌های آنها چشم و چراغ ملت هستند، افزود: همه ما وظیفه داریم که خدمتگزاران ملت و خانواده‌های شهدا باشیم.

امام جمعه رودسر تصریح کرد: شهدا با تأسی از اعمال و رفتار حضرت سیدالشهدا (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی، شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند.

وی الگو قرار دادن شهدا را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: با استفاده از نور شهدا به عنوان چراغ راه زندگی سعی کنیم که راه را گم نکنیم.


5279799
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است