اجتماعی 15:38 - 05 اردیبهشت 1394
رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه بسته تشویقی جدید سازمان نوسازی شهرداری تهران ابلاغ شده است، گفت: دولت در سال گذشته وامی در خصوص نوسازی بافت فرسوده پرداخت نکرد.

بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده ابلاغ شد
به گزارش افکارنیوز، عبادالله فتح اللهی در جمع خبرنگاران محتوای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده در سال ۹۴ را تشریح کرد.



رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران در خصوص تخفیف عوارض تخریب و نوسازی در ساخت و سازهای مسکونی گفت: ۵۰ درصد تخفیف عوارض ویژه پلاک‌های کمتر از ۱۰۰ متر در پروانه‌های انفرادی و ویژه پلاک‌های بیشتر از ۳۰۰ متر در پروانه‌های تجمیعی است.



وی ادامه داد: ۱۰۰درصد تخفیف درعوارض ویژه پلاک های بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ متر مربع در پروانه های انفرادی و ویژه پلاک های بیش از ۷۵ متر در پروانه های تجمیعی است.



فتح اللهی ادامه داد: ۵۰ درصد تخفیف عوارض تخریب و نوسازی در ساخت و سازهای غیرمسکونی، ویژه در کلیه املاک در پهنه M ۱۱۳ و S۲۱۴ واقع در بافت‌های فرسوده است.



رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران با اشاره به معافیت از پرداخت عوارض ارزش بهینه ناشی از اجرای طرح های توسعه شهری گفت: واحد های مسکونی معافیت ۱۰۰درصدی املاک زیر ۳۰۰ متر و تجاری ـ اداری معافیت ۵۰ درصدی ویژه املاک واقع در خارج از راسته‌ها و بورس‌های تجاری مصوب است.



وی در خصوص اعطای تراکم تشویقی گفت: حداکثر یک طبقه ویژه پلاک های بیش از ۱۵۰ متر در پروانه های انفرادی و دو طبقه تشویقی ویژه پلاک‌های بیش از ۱۵۰ متر در پروانه های تجمیعی است.



وی در خصوص پارکینگ گفت: امکان یک واحد کسری پارکینگ ویژه پلاک‌هایی با مساحت بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ مترمربع در پروانه های انفرادی و پذیرش یک واحد پارکینگ مزاحم یک به یک به ازای هر پلاک تجمیعی ویژه پلاک‌هایی با مساحت بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ مترمربع در پروانه های تجمیعی و ویژه پلاک‌هایی بیش از ۳۰۰ مترمربع در پروانه‌های تجمیعی است. و تأمین نیم واحد پارکینگ تا سقف ۱۸۰ درصد تراکم و مازاد بر آن یک واحد ویژه پلاک‌های ۱۵۰ تا ۳۰۰ مترمربع در پروانه‌های تجمیعی است.



فتح‌اللهی در خصوص تسهیلات بانکی توسط دولت گفت: پرداخت تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و پرداخت یارانه سود بانکی تا سقف ۹ درصد ویژه املاک تجمیعی بیش از ۷۵ متر است.



به گفته فتح‌اللهی،‌دولت سال گذشته وامی در خصوص نوسازی بافت فرسوده پرداخت نکرد.



رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران با اشاره به طراحی و اجرای نما منطبق با معیارهای الگوی معماری اسلامی ـ ایرانی گفت: طراحی رایگان نما توسط دفاتر خدمات نوسازی محلات و همچنین پرداخت کمک‌هزینه اجرای نما ویژه املاک بیش از ۱۰۰ مترمربع (شیوه‌نامه پرداخت این تسهیلات از طریق دفاتر خدمات نوسازی در اختیار افراد قرار می‌گیرد).



به گفته فتح ا للهی، در بحث نما، طراحی و بخشی از اجرا رایگان است و تا سقف ۱۰ میلیون تومان سازمان نوسازی هزینه متقبل می‌شود و این براساس ضابطه انجام خواهد شد.

6258999
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس و مدیران سازمان داوطلبان با حضور در ساختمان صلح با نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر دیدار و گفتگو کردند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دیوان عالی کشور گفت: قضات در زمینه پرونده‌های مرتبط با صیانت جامعه و حجاب اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبیه شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: غرفه‌های گذر ۳۰ تیر در طراحی جدید نسبت به گذشته کمتر می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هم اکنون محدوده آزادراه می‌تواند مسیر خوبی برای تردد باشد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سرهنگ معظمی گودرزی از شناسایی و دستگیری ۱۸ نفر از افرادی که با بهانه‌های مختلف در زمینه کنکور از داوطلبان کلاهبرداری می‌کردند خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون قوه قضاییه گفت: تعدادی از پرونده‌های تخلفات انتخاباتی به دادگاه ارسال شده و برای تعدادی از پرونده‌ها کیفرخواست صادر شده و در حال رسیدگی است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور دستاورد‌های پلیس در مبارزه با انواع جرائم سازمان یافته و شبکه‌ای را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است