استانی 18:05 - 10 بهمن 1393
شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از تعاونی های سازنده پروژه مسکن مهر به تعهدات خود در قبال مردم عمل نکردند.

به گزارش ایرنا، 'سید سعید زمانیان' روز جمعه در نشست با خبرنگاران در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد افزود: مسکن مهر قرار بود با کمترین قیمت، اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه را صاحب خانه کند، اما تعدادی از تعاونی ها پول های مردم را دریافت اما به تعهدات خود عمل نکردند و این پول را در بانک های سپرده گذاری کردند.



وی اظهار کرد: باید تمام ریز هزینه ها در پروژه مسکن مهر به مردم گزارش شود و درآمدها و اموال دلالان، پیش از ساخت مسکن مهر و بعد از آن مورد ارزیابی قرار گیرد.



عضو کمیسیون تلفیق بودجه 94 در مجلس شورای اسلامی افزود: دستگاههای نظارتی و قضایی ابعاد مشکلات گسترده مسکن مهر را مورد ارزیابی قرار دهند.



زمانیان تاکید کرد: در تعدادی از استانها مسکن مهر سرانجام خوبی نداشته و این پروژها بر اساس استانداردها ساخته نشده است.



عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در ادامه به اجرای دو پروژه آبی در چهارمحال و بختیاری اشاره و یادآور شد: پروژه های تونل گلاب دو و بهشت آباد، هنوز مجوز زیست محیطی دریافت نکردند.



زمانیان، در باره ردیف های درآمدی و هزینه ای بودجه سال 94 اظهار کرد: با توجه به کاهش قیمت نفت، در بودجه سال آینده به ردیف های درآمدی از جمله گمرکات و درآمدهای مالیاتی توجه ویژه ای شده است.



به گفته وی، درآمد کارکنان دولت متناسب با تورم های موجود نیست و باید برای افزایش درآمد این قشر برنامه ریزی صحیحی انجام داد.



وی گفت: اقتصاد مقاومتی با اقتصاد نفتی همسو نیست و در این زمینه باید درآمدهای نفتی را از بودجه سالیانه کشور جدا کرد.



به گفته وی، دولت در هدفمندی یارانه ها باید اقشار آسیب پذیر را مد نظر داشته باشد، چرا که تعدادی از این افراد ثبت نام نکرده اند و هنوز چاره ای برای ثبت نام این افراد وجود ندارد.



وی گفت: دولت برای پروژه های بزرگ از جمله راه آهن چهارمحال و بختیاری اقدامات قابل توجه ای را در دستور کار دارد.



زمانیان بیکاری را یکی از مشکلات بزرگ چهارمحال و بختیاری دانست و ابزار امیدواری کرد، پروژه های بزرگ صنعتی به ویژه صنعت مادر در غرب چهارمحال و بختیاری نیز اجرایی شود.



وی بیان کرد: چهارمحال و بختیاری برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف آمادگی دارد و مسوولان برای حضور سرمایه گذاران در استان همکاری لازم را انجام می دهند.



وی گفت: در برخی از حوزه های اجرایی مدیران ضعیف عمل کرده اند و هنوز نتوانسته اند بودجه سال 93 را در این استان جذب کنند.



به گزارش ایرنا، در این نشست خبرنگاران پیرامون وضعیت سیاسی استان، پروژه های صنعتی و در دست ساخت، وضعیت مسکن مهر و امضای نامه های مختلف در مجلس شورای اسلامی سوالات خود را مطرح کردند.



/686/ 7359

انتهای پیام /*


5735947
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است