گوناگون 08:14 - 29 شهریور 1396
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان:
شادگان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان گفت: بیش از ۲۱۵ مبلغ و مبلغه ایام محرم به مناطق مختلف شهری، روستایی شهرستان شادگان اعزام می‌شوند.

۲۱۵ مبلغ ایام محرم به مناطق مختلف شادگان اعزام می‌شوند

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جزایری اصل در آستانه ماه محرم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ترویج برنامه های دینی و مذهبی، امسال بیش از ۲۱۵ مبلغ  و مبلغه مذهبی به شهرها و روستاهای شهرستان شادگان اعزام می شوند.

وی افزود: از این تعداد بیش از۱۲۰ نفر خطبای محلی، ۲۵ مبلغ اعزامی از قم و بیش از ۷۰ مبلغه بومی و اعزامی در ماه محرم مشغول انجام برنامه تبلیغی دراین شهرستان خواهند بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان ادامه داد: به منظور توسعه فرهنگ عاشورایی و به منظور برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان، این مبلغان به مساجد و حسینیه های سطح شهرستان شادگان اعزام می شوند.

وی بیان کرد: از روحانیون انتظار داریم نسبت به تبیین قیام عاشورا و اهداف این قیام اهتمام ورزند و مردم را به ابعاد مختلف این قیام آشنا کنند.

حجت الاسلام جزایری اصل گفت: نهضت امام حسین (ع) و واقعه عاشورا برای زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر است و ما باید در ماه محرم علت و هدف قیام امام حسین (ع) را برای تمام دنیا بیان کنیم.


9427756
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است