فرهنگی‌هنری 18:43 - 31 شهریور 1393
قم - ایرنا - روزنامه ایمان در شماره 31 شهریور ماه خبری را با عنوان 'سایت های تفرقه افکن را شناسایی کرده ایم' به رشته تحریر در آورده است.

در این خبر می خوانیم:



مشاور استاندار در امور رسانه ای و سیاسی گفت: سایت هایی که بدون مجوزدر قم به صورت غیرقانونی اقدام به پخش خبرهای غیر واقع و تفرقه افکن می کنند، شناسایی شده اند و با هماهنگی نهادها و دستگاه های مربوط با آنها برخورد خواهد شد.



'حسین عبداللهی' اظهار داشت: سایت های بدون مجوز که اخیرا در قم فعال شده و اقدام به پخش شایعات می نمایند و گاه خود را در پوشش دفاع از گروه های سیاسی معرفی می کنند، شناسایی شده اند.



وی افزود: اهداف ظاهری این سایت ها برای مسوولان امر مشخص و اهداف پشت پرده آنان نیز نمایان شده است به آنها توصیه می کنیم نسبت به اصلاح عملکرد خود اقدام نموده و از انعکاس مطالب غیرواقع و تفرقه افکن خودداری کنند، این سایت ها اگر نگاه و دیدگاهی دارند آن را در چارچوب یک رسانه پایبند به قانون و با رعایت اخلاق اسلامی و قانونی، بیان نمایند.



عبداللهی تصریح کرد: متاسفانه برخی از گردانندگان این سایت ها افراد شناخته شده هستند و توقع حداقلی این است که آنها بیش از سایرین پایبند اخلاق و قانون باشند، اختلاف سلیقه های سیاسی نباید چشم ما را بر واقعیت ها ببندد که گاه برای رسیدن به اهداف خود، حتی جایگاه و شان قم را فراموش کنیم.



مشاور استاندار قم ادامه داد: امروز با توجه به وضعیت و مشکلاتی که استان با آن روبروست که البته این مشکلات جدای از مشکلات کشور نیست، نیاز به وحدت، همدلی و همگرایی برای رفع مشکلات است؛ نباید برای رسیدن به اغراض سیاسی به حاشیه سازی پرداخت که این موضوع نه خواسته سیاسی را برآورده و نه کمکی به پیشرفت استان قم خواهد کرد. امروز مدیران استان بیش از هر زمان دیگری متحد و همدل هستند تا بتوانند در راستای اهداف دولت تدبیر و امید و نیز منویات مقام معظم رهبری و مراجع عظام و علما گام های بلندی بردارند.



وی گفت: امروز کسانی که خواسته یا ناخواسته در مسیر اختلاف افکنی گام بر می دارند، نه دلسوز قم هستند و نه پیشرفت قم برای آنها اهمیتی دارد، آنها حتی با اقداماتشان، جایگاه و شان قم را نیز لحاظ نمی کنند لذا حق ماست که در صورت ادامه روند ناصحیح این سایت ها و عوامل پشت پرده آنها را به مردم معرفی کنیم.



مشاور رسانه ای و سیاسی استاندار خاطرنشان کرد: اکنون فضای رسانه ای قم، فضایی مثبت توام با آرامش و در راستای کمک به برنامه های دولت تدبیر و امید است، دولت و همچنین مجموعه مدیران استان از نقد سازنده استقبال می کنند البته باید در نظر داشت که نقد سازنده هم الزاماتی دارد و از سر دلسوزی بیان می شود، رسانه ها مطمئن باشند چنانچه نقدی دلسوزانه و منصفانه بیان شود، مدیران استان استقبال می کنند، البته فضای لازم نیز در این زمینه بهتر از گذشته مهیا شده است.



وی تصریح کرد: این فضا شرایط مطلوبی را ایجاد کرده، اما متاسفانه تعداد اندکی از این فضا سوء استفاده می کنند که این شیوه مورد قبول هیچ انسان منصف و دلسوزی نیست در حالیکه مجموعه مدیران استان از انتقاد سالم حمایت و استقبال می کنند. ک/1



7406/ 550/

انتهای پیام /*


4772564
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش نخست یادداشت کوتاهی از محمّدکاظم کاظمی، شاعر اهل افغانستان درباره هم‌وطن خویش، مهران پوپل آمده و در ادامه، چند شعر از پوپل، پدیده شعر افغانستان را مرور خواهیم کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلد هفتم مجموعه کتاب «طعم شیرین خدا» به قلم محسن عبّاسی ولدی به شکر عملی و رابطه قناعت و شکر خدا می‌پردازد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نورالدین خانزاده در فضل جدید سریال «نون‌.خ» روایت متفاوتی از مجموعه مختارنامه را مطرح کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» روز ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) از سوی شورای بین‌المللی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی به عنوان «روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی» گرامی داشته می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام قائمی‌نیا گفت: باید اطلاعاتی که از هوش مصنوعی به دست می‌آید، اعتبارسنجی شود. چون اطلاعات درست و نادرست در این فضا زیاد است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به سالگرد تخریب قبور بقیع درمورد دلایل این اتفاق توضیحاتی داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» «شکست»، «کلاسیکو»، «شبی در میامی»، «آلبرت و سرقت الماس»، «روزی در تونگ یانگ» و «گنج»، فیلم‌های جدیدی هستند که از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» افخمی گفت: به نظرم به آوینی ایدئولوژیک بودن نمی‌چسبد، نمی‌شود کسی ادعا کند فهم ایدئولوژیک دارد و در عین حال پدیدارشناس هم باشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از وزرای فرهنگ کشور‌های دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب امسال دعوت کرده‌ایم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» آیین پایانی دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال ۱۴۰۲،برگزار شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است