استانی 14:55 - 26 مرداد 1397

برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی مطالبه مردم و رهبری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی مهدوی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای امام خمینی(ره)، ضمن بیان اینکه برای مبارزه با فساد نباید تنها سراغ قوه قضاییه برویم، تأکید کرد: احساس مسئولیت در قبال جامعه اسلامی و همچنین مطالبه‌گری در این حوزه دارای اهمیت است.

وی بابیان اینکه برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی مطالبه مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: باید با مفسدان در هر پست و مقامی که هستند برخورد قاطع صورت گیرد.

ضرورت مقابله با فساد

امام‌جمعه موقت سمنان درباره ضرورت مقابله با فساد در جامعه، تأکید کرد: قانون‌گذار باید با وضع قانون و نظارت بر قانون مانع گسترش فساد اقتصادی شود چراکه مردم با دیدن این فسادها دلسرد می‌شوند و ما این امر را نمی‌خواهیم.

مهدوی نژاد بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظارتی باید مانع گسترش فساد اقتصادی شوند، گفت: مردم مطالبه مبارزه با فساد را از دستگاه‌های نظارتی دارند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها درباره مقابله با فساد دستورات لازم را داده‌اند و ما باید در این حوزه عملکرد بهتر و دقیق‌تری را از دستگاه‌های نظارتی ببینیم.

قوه قضاییه با مفسدان قاطعانه برخورد کند

امام‌جمعه موقت سمنان مفسدان اقتصادی را تروریست‌های این حوزه خواند که به مال مردم و مملکت دست‌اندازی می‌کنند و گفت: قوه قضاییه باید با این مفسدان قاطعانه برخورد کند و این برخورد بدون هیچ مماشاتی باید صورت بگیرد.

مهدوی نژاد به سالگرد کشته شدن حجاج ایرانی در عربستان نیز اشاره کرد و با تأکید بر بی‌کفایتی آل سعود، بیان کرد: جان باختن هم‌وطنان در آن حادثه تلخ بود اما سکوت اجلاس اسلامی از آن تلخ‌تر می‌نمود چراکه ما انتظار داشتیم با عاملان این جنایت برخورد شود.

وی به سالگرد ورود آزادگان نیز اشاره‌ای کرد و گفت: آزادگان یادگار شهیدان هستند که باید به وضعیت معیشتی و مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.


9877078
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است