علمی فناوری 15:05 - 19 مرداد 1397
برترین‌های شش ماده رشته شنا در مسابقات شنای چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشور که در دانشگاه شیراز برگزار شد،‌ معرفی شدند.

نفرات برگزیده مسابقات شنای پسران در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور

به گزارش ایسنا، دکتر سید محمد کاشف در مراسم مسابقات شنای چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور در دانشگاه شیراز به اعلام اسامی نفرات برتر این مسابقات پرداخت و گفت: در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی، احمدرضا جلالی از دانشگاه شیراز اول شد، آرین زارع از دانشگاه صنعتی شریف در جایگاه دوم ایستاد و علی سوری از دانشگاه خوارزمی نیز به مقام سوم رسید.

وی در ادامه افزود: مهدی یزدان خواه از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و فرشاد دادفر و امیرحسین رهبرجدی هر دو از دانشگاه تهران در جایگاه های چهارم تا ششم ایستادند. همچنین در ماده ۴ در ۵۰ متر مختلط تیمی نیز به ترتیب دانشگاه تهران، دانشگاه خوازرمی و دانشگاه صنعتی شریف رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. 

سرپرست شنای چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور گفت: مقام چهارم تا ششم این ماده به ترتیب به دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان، فردوسی مشهد و زنجان رسید. همچنین تیم دانشگاه شهید بهشتی در این ماده هفتم شد و تیم دانشگاه شیراز به عنوان هشتم بسنده کرد.



دکتر سید محمد کاشف افزود: در ۱۰۰ متر پروانه مسابقات فوق نیز، امیررضا خراسانی از دانشگاه خوارزمی به مدال طلا رسید، خشایار حسینیان نایینی از دانشگاه تهران مدال نقره را به گردن آویخت و مدال برنز به امیررضا علی اصغرزاده از دانشگاه فردوسی مشهد رسید. همچنین سوان قره بیگی از دانشگاه خوارزمی، سعید آرام از دانشگاه تبریز و مهدی یزدان خواه از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به ترتیب چهارم تا ششم شدند.



وی یادآور شد: احمدرضا جلالی از دانشگاه شیراز جایگاه نخست ۵۰ متر قورباغه را به دست آورد، سپهر خدابنده لو از دانشگاه شهید بهشتی دوم شد و پویا خادمی از دانشگاه صنعتی شریف به مقام سوم رسید. در این مسابقات محمد حسین پوربیا از دانشگاه تهران، علی شهبازی از دانشگاه گیلان و محمدرضا رازنهان از دانشگاه فردوسی مشهد در جایگاه های چهارم تا ششم ایستادند.



به گفته این مقام مسئول،‌ مقام‌های اول تا سوم ۱۰۰ متر آزاد به شایان حاج ابراهیمی از دانشگاه شهید باهنر کرمان، آرمان صانعی از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و خشایار حسینیان نایینی از دانشگاه تهران رسید. در واقع  شایان شیخی از دانشگاه صنعتی اصفهان چهارم شد، سید حسن بابایی از دانشگاه امام خمینی قزوین به مقام پنجم دست یافت و عنوان ششم به مهدی بالش آبادی از دانشگاه حکیم سبزواری رسید.



دکتر کاشف افزود: در ۱۰۰ متر حمل آدمک با فین مسابقات فوق، آرین زارع ازدانشگاه صنعتی شریف اول شد، پوریا نیرومند ازدانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی به عنوان دوم رسید و پویا خادمی از دانشگاه صنعتی شریف در جایگاه سوم ایستاد.

وی  در پایان خاطرنشان کرد: سید محمد امین میردامادی ازدانشگاه گیلان، سیدحمیدرضا تقوی از غیرانتفاعی رجا قزوین و مسعود حیدری از دانشگاه علم و صنعت ایران به ترتیب در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، مسابقات شنای پسران چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر، با حضور ۲۴۵ نفر از ۴۵ تیم به مدت ۳ روز در ۱۷ ماده در شیراز در حال برگزاری است.

انتهای پیام


9869122
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» فرآیند برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از امروز صبح آغاز می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» محققان گوگل می‌گویند با وجودی که دستیار‌های هوش مصنوعی ابزار‌هایی مفید و کاربردی هستند، اما می‌توانند کاربران را از نظر عاطفی بیش از حد به خود وابسته کنند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا شنبه هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان سنجش گفت: یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری شرکت می‌کنند و میزان تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون امسال ۵۰ درصد است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر گروه پژوهشی کیفیت و ایمنی مواد غذایی پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی گفت: رژیم غذایی بدون گلوتن برای افراد دارای بیماری سلیاک توصیه می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل بیمه‌گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی به مدت یک سال تمدید می‌شود.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» مریخ‌نورد «کنجکاوی» ناسا ردپای گاز متان را در سیاره سرخ یافته و دانشمندان را یک گام به کشف حیات بیگانه نزدیک‌تر کرده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» دانشجویان به منظور حمایت از کودکان و مادران غزه، نمایشگاهی از آثار هنری خود را با مضمون مقاومت و فلسطین در دانشگاه الزهرا برپا کردند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان سنجش با تاکید بر امنیت و سلامت کامل کنکور سراسری، از عدم قطعی اینترنت در حوزه‌های امتحانی خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت گفت:برای نخستین بار در کشورمان اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی، به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است