استانی 15:31 - 04 تیر 1398
مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان:
صبح امروز -سه شنبه چهارم تیر ماه- خبری مبنی بر دونات‌های واکسی در اصفهان، در فضای مجازی منتشر شد که مردم اصفهان را متعجب کرد.

دونات‌های واکسی در اصفهان وجود ندارد

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان در این خصوص گفته بود "90 درصد دونات‌هایی که تعدادی از مغازه‌ها و سوپر مارکت‌ها عرضه می‌کند، در واحدهای صنفی زیرزمینی و غیرمجاز تولید می‌شود"، اما حسین صفاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص استفاده کارگاه‌های صنعتی از واکس به عنوان شکلات برای دونات، گفت: اظهار نظر در خصوص واکسی بودن دونات‌ها کارشناسی شده نبوده است و این اظهارات نه در حیطه وظایف فرد مطرح کننده بوده و نه این فرد می‌توانسته اظهارنظر کارشناسی کند.

وی افزود: نمونه‌برداری و آزمایش حیطه وظایف دانشگاه علوم پزشکی است و همه این اتفاقات و اظهارات غیرقانونی و خلاف قانون بوده است. 

مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص اینکه ایشان در اظهارات دیگری گفته اند 90 درصد دونات‌ها غیرمجاز است، ادامه داد: شاید برخی از دونات‌های صنعتی غیر مجاز باشد، اما این عدد خیلی زیاد نیست البته که در همه صنوف تخلف وجود دارد و ما هم با تخلفات برخورد خواهیم کرد.

صفاری تاکید کرد: در حال حاضر از نظر اقتصادی واکس نیز به صرفه و اقتصادی نیست که بخواهند آن را جایگزین شکلات کنند. بوی واکس کفش با بوی شکلات کاملا متفاوت است و استفاده از واکس در دونات شکلاتی تکذیب می شود.

وی اظهار کرد: مغازه‌هایی که دونات می‌فروشند مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی هستند و آنهایی که دونات صنعتی ارائه می‌کنند نیز تاییدیه دارند مگر اینکه تخلف کنند که با آنها برخورد می‌شود. 

انتهای پیام


10159799
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است