ورزشی 08:05 - 11 مرداد 1394
ستاره سابق آرسنال اطمینان دارد که چک می تواند توپچی ها را قهرمان فصل جدید رقابت های لیگ جزیره کند.

پتی: چک آرسنال را قهرمان لیگ جزیره می کند

به گزارش ایسنا و به نقل از شبکه ESPN، بدون شک پتر چک یکی از بهترین خریدهای آرسنال در این چند سال اخیر بوده است. توپچی ها مدتها است که در خط دروازه خود ضعف دارند و در نهایت توانستند با جذب دروازه‌بان بزرگی چون چک این ضعف خود را برطرف کنند.

چک بعد از یازده سال حضور در چلسی تصمیم گرفت که این تیم را ترک کند. هر چند ژوزه مورینیو مخالف پیوستن این دروازه‌بان باتجربه به آرسنال بود اما او اصرار کرد که شاگرد آرسن ونگر شود و در نهایت هم با 10 میلیون پوند راهی این تیم لندنی شد.

امانوئل پتی، ستاره فرانسوی سابق آرسنال جذب چک را تصمیم بسیار درستی دانست و تاکید کرد که این دروازه‌بان باتجربه می تواند زمینه را برای قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس مهیا کند. پتی از سال 1997 تا 2000 برای آرسنال بازی کرد و توانست بازیهای درخشانی را با پیراهن این تیم به نمایش گذارد.

او گفت: چک به خط دفاعی آرسنال سر و سامان می بخشد و روحیه پیروزی را در بین بازیکنان این تیم تقویت می‌کند. او جام‌های زیادی با چلسی به دست آورده است و یکی از بهترین دروازه‌بان های تاریک لیگ جزیره است. حضور چک می‌تواند چه در زمین و چه در بیرون از زمین برای آرسنال بسیار مفید باشد. او الگوی بسیار خوبی برای بازیکنان جوان است.

او ادامه داد: اطمینان دارم که آرسنال در فصل جدید با ستاره‌ای همچون چک می تواند قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورد. آرسنال بازی‌های بسیار زیبایی را به نمایش می گذارد و الان از آمادگی خوبی برخوردار است. فوتبال آرسنال بر پایه سرعت و پاس های کوتاه است. چک می تواند یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان آرسنال در فصل جدید باشد و زمینه را برای قهرمانی این تیم در لیگ جزیره مهیا کند.

آرسنال در آغاز رقابت های فصل جدید لیگ برتر انگلیس یکشنبه هفته آینده باید به مصاف وستهام برود.

انتهای پیام


6843550
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است