استانی 00:30 - 30 مرداد 1393
تا قبل از پایان سال 93
استاندار مازندران گفت: 50 درصد پروژه‌های نیمه‌تمام مازندران تا قبل پایان سال 93 تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسند.

50 درصد پروژه‌های نیمه‌تمام مازندران تکمیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ربیع فلاح‌ جلودار شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در آمل بیان داشت: 50 درصد پروژه‌های نیمه‌تمام مازندران تا پایان سال 93 تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسند.

وی در مورد فرارسیدن هفته دولت و پروژه‌هایی که این هفته در شهرهای مختلف مازندران به بهره‌برداری می‌رسند، بیان داشت: برای هفته دولت امسال بیش از 540 پروژه با هزینه بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه رشد 10 درصدی اعتبار ردیفی پروژه‌های جذب سرمایه‌گذار بخش‌ خصوصی را در مازندران نسبت به سال‌های گذشته شاهد بودیم، گفت: از ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در استان استقبال می‌کنیم، زیرا مازندران ظرفیت‌های متعددی برای جذب سرمایه‌گذار و فعالیت در بخش‌های مختلف توریستی و گردشگری دارد.

فلاح تصریح کرد: با ورود موفق در اجرای طرح ساماندهی سواحل دریای مازندران امسال از بخش خصوصی نیز در این زمینه به شکل شایسته‌ای استفاده شد.

نماینده عالی دولت در مازندران از آمادگی استان برای راه‌اندازی گردشگری دریایی در دریای مازندران خبر داد و یادآور شد: با وجود سواحل زیبا، دیدنی و سواحل مشترک با کشورهای همسایه می‌توانیم از گردشگری دریایی در دریای مازندران بهره‌مندی زیادی داشته باشیم.

فلاح جلودار با اشاره به برگزاری کنفرانس بین‌المللی سلامت با حضور سران کشورهای عضو اکو که به مدت سه روز در مازندران برگزار شد، گفت: خوشبختانه استان مازندران علاوه بر جاذبه‌های بکر و بی‌نظیر گردشگری و مواهب طبیعی در بخش درمانی، پزشکی و سلامت از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و با وجود پزشکان مجرب، متخصصان و افراد فوق تخصص به همراه مراکز پیشرفته درمانی همانند بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال می‌تواند یکی از مقاصد بیماران و گردشگران خارجی باشد.


4525397
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است