سیاسی 02:31 - 12 بهمن 1393
صدرجمالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
مسئول سابق بررسی تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز گفت: هنگامی که دولت لیبی برچیده شدن کامل تجهیزات هسته‌ای، شیمیایی و موشکی خود را پذیرفت سناتورهای آمریکایی در جریان لغو تحریم‌ها، بلافاصله موضوعات دیگری همچون "حمایت از تروریسم" و "فقدان دموکراسی" در این کشور را مطرح کردند و اینگونه مسائل را مایه نگرانی امریکا دانستند.

دخالت در امور داخلی ایران ثمره‌ی به رسمیت شناخته‌شدن موضع غرب در مساله هسته‌ای است"کامران صدرجمالی"در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات خارج از عرف دیپلماتیک کلودیا روت، اینگونه دخالت‌ها را ثمره به رسمیت شناختن خواسته‌های غربی‌ها از سوی برخی در داخل کشور دانست و اظهارداشت: غرب در مذاکرات نتوانست مواضع جمهوری اسلامی را محکوم کند، لذا با دست‌اندازی در امور دیگر مانند حقوق بشر و مسائل نظامی سعی در تحمیل فشار به جمهوری اسلامی ایران دارند.



مسئول سابق بررسی تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز اضافه کرد: دعوت از چنین شخصیت‌های غربی که هم خود و هم جریان متبوعشان (حزب سبز آلمان) پیشینه مداخله در امور کشور‌ها از جمله ایران و حمایت علنی از فتنه گران طی جلسات و تجمعات مشترک را داشته‌اند تنها موجب تقویت موضع غرب برای دخالت در امور داخلی کشورمان می‌شود.



وی با بیان اینکه مردم ایران از نمایندگان خود در دستگاه دیپلماسی انتظار دارند ضمن عدم پذیرش زیاده خواهای‌های غرب پاسخ درخوری به این اظهارات بدهند، عنوان کرد: عدم برخورد صریح و قاطع به اینگونه اظهارنظرها به نوعی انفعال تعبیر شده و اجازه تکرار چنین مسائل را به خارجی‌ها خواهد داد.



صدرجمالی با اشاره به مذاکرات میان لیبی و آمریکا، اظهار داشت: هنگامی که دولت لیبی برچیده شدن کامل تجهیزات هسته‌ای، شیمیایی و موشکی خود را پذیرفت سناتورهای آمریکایی در جریان لغو تحریم‌ها، بلافاصله موضوعات دیگری همچون "حمایت از تروریسم" و "فقدان دموکراسی" در این کشور را مطرح کردند و اینگونه مسائل را مایه نگرانی امریکا دانستند.



وی در پایان خاطر نشان کرد: سخنگوی آمریکا مذاکرات هسته‌ای را به سرنوشت فردی که در خاک ایران به جرم جاسوسی دستگیر شده، گره می‌زند و اینها نمونه‌ مداخله‌های غرب در امور داخلی جمهوری اسلامی است که نباید از دید دولتمردان مخفی بماند.



انتهای پیام/




5745584
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شکارچی گفت:از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» طحان نظیف گفت: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور امروز پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو را صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان با همتای ترکمنستانی خود در عشق آباد دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: مراسم محوری ۱۲ فروردین ۱۴۰۳، در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و با سخنرانی آیت الله رئیسی برگزار خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دهقان گفت: اگر غرب به فکر آبروی از دست‌رفته خود است باید ضمن کمک به اجرای قطعنامه و برقراری آتش‌بس در غزه از ادامه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ صباحی فرد، توان رزم و آمادگی دفاعی یگان‌های پدافندی مستقر در جزایر سیری، ابوموسی و تنب بزرگ را مورد ارزیابی قرار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:ایستادگی جبهه مقاومت و ملت فلسطین، بی‌نظیر است و همه جهان اسلام وظیفه دارند تا از ملت غزه حمایت کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است