اجتماعی 14:41 - 01 مرداد 1393
تهران - ایرنا - سازمان نظام پرستاری با صدور بیانیه ای، ضمن محکومیت اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی، از ملت روزه دار و مومن ایران اسلامی و جامعه پرستاری خواست تا با حضور در راهپیمایی روز قدس، این فرضیه به یادگار مانده از بنیانگذار بزرگ و فقید انقلاب را با شکوهی هرچه تمام تر به جا آورند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، در این بیانیه که روز چهارشنبه انتشار یافته، آمده است: نامگذاری روز قدس توسط امام(ره)، حرکت حکمت آمیزی بوده که سبب همبستگی هر ساله مسلمانان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر جهان اسلام می شود.



«بر همین اساس، هر ساله حضور گسترده و باشکوه ملت های مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس با هدف ابراز انزجار از اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی در گوشه گوشه جهان توسط مسلمانان صورت می پذیرد، اما امسال این راهپیمایی رنگ وبوی دیگری به خود گرفته است.»



سازمان نظام پرستاری در این بیانیه می افزاید: تکرار تراژدی قتل عام مردم بی دفاع از سوی رژیم نامشروع صهیونیستی بار دیگر در حالی صورت می گیرد که مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر به جای اقدامی بازدارنده با سکوت خود و احیانا سیاست ترغیب، همراه و شریک جرم اقدامات نفرت بار جوخه های مرگ باریکه غزه شده اند.



در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس امسال در حالی برگزار می شود که چنگال خونین رژیم صهیونیستی گلوی ملت قهرمان فلسطین را در غزه با بمب های سمی سخت می فشارد. حضور در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس به علت محکوم کردن گروهک های ملحد ضد اسلام و برگرفته از تفکر صهیونیسم همچون داعش و النصره و همچنین اعلام انزجار از حملات موشکی اخیر اسراییلی ها به سرزمینی بی دفاع، با سال های گذشته بسیار متفاوت است.



«سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از جامعه شریف پرستاری کشور، ضمن محکوم کردن اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی، از ملت مومن و روزه دار ایران اسلامی دعوت می نماید تا با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس، نمایش وحدت آفرینی برای پاسخ به دشمنان اسلام و دفاع از حقوق مردم بی دفاع در سرزمین های اشغالی و تقویت انتفاضه سنگ به نمایش بگذارند.»



اجتمام(1) ** 9185 ** 1071

انتهای پیام /*






4309644
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان امداد و نجات اعلام کرد: تاکنون به بیش از ١٠ هزار نفر در جنوب کشور امدادرسانی شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت‌های رسانه‌ای بر اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از شناسایی، تصویب و اجرایی شدن ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پسر جوان در درگیری خیابانی در مرکز تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۱ تهران با اشاره به بافت قدیمی این منطقه گفت: متأسفانه اکثر مراکز درمانی منطقه ۱۱ مشکل ایمنی دارند؛ اما ما تک به تک در حال رفع این مشکلات هستیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» هرمزی گفت: با کمک دولت قرارداد بیش از ۶۵ هزار تاکسی برقی منعقد شده که در هفته آینده برای هزار دستگاه فراخوان متقاضیان تاکسی انجام می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای آورده است: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است؛ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب ۴۹۰۰ نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان امروز برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فردین رحمان‌نژاد از بهره‌برداری از فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج فارس در غرب پایتخت خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است