استانی 14:15 - 07 خرداد 1396
عضو هیئت رئیسه اتحادیه کله، کباب و حلیم‌پزان زنجان:
عضو هیئت رئیسه اتحادیه کله، کباب و حلیم‌پزان زنجان گفت: فروش حلیم توسط افراد بی‌تجربه، خلاف قانون است.

فروش حلیم توسط افراد بی‌تجربه، خلاف قانون است

سید ذاکر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه در ماه رمضان سال گذشته شاهد فروش حلیم توسط افراد بی‌تجربه و غیر از صنف خود بودیم که موجب ایجاد مشکلاتی از قبیل تداخل صنفی شد.

وی با اشاره به اینکه فروش حلیم توسط افراد بی‌تجربه و در مکان‌هایی غیربهداشتی خطرناک است، افزود: تداخل صنفی به این معنا است که افرادی بدون تجربه و غیر از رستوران‌ها به فروش حلیم بپردازند.

ابراهیمی در پاسخ به این سئوال که امسال برای رفع این مشکل چه اقداماتی انجام داده‌اید، تصریح کرد: این اتحادیه از 20 روز مانده به ماه مبارک رمضان با اداره‌ بهداشت، اماکن و مجمع امور صنفی هماهنگ کرده‌ است که هم بر تعداد بازرس‌های سازمان بیافزاییم و هم طی اعلامیه‌ای در روزنامه، اجازه‌ پخت حلیم تنها به حلیم‌پزها داده شود.

این فعال صنفی با اشاره به اینکه ما بر روی منحصر کردن پخت هلیم به اتحادیه‌ خود حساسیتی نداریم، خاطرنشان کرد: برای افرادی که در صنف‌ ما فعالیت می‌کنند کلاس‌هایی در خصوص آموزش هلیم‌پزی برگزار کرده‌ایم.

ابراهیمی، تداخل شغلی را مختص این اتحادیه ندانست و افزود: متاسفانه این موارد در بسیاری از واحدهای صنفی مشاهده می‌شود که در برخی مواقع باعث بروز مشکلات می‌گردد.

وی همچنین با بیان اینکه امسال افزایش قیمتی را نداریم، گفت: قیمت هر کیلوگرم هلیم همچون سال گذشته هفت‌هزار تومان است.

انتهای پیام


9134316
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است