استانی 13:25 - 02 آبان 1393
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: ساماندهی تعاونی‌های اعتباری آزاد غیرمجاز و ادغام آنها در موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج (ع) در دستور کار بود و این فرآیند بدون کمترین تنش اجتماعی و با همکاری این موسسات، انجام شد.

تعاونی‌های آزاد غیرمجاز ادغام شدند

علی بابایی کارنامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار داشت:  ساماندهی تعاونی‌های اعتباری آزاد غیرمجاز و ادغام آنها در موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) در دستور کار بود و این فرآیند بدون کمترین تنش اجتماعی و با همکاری این موسسات، انجام شد.

این مسئول بیان داشت: سرپرستی موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج مازندران هم همکاری مطلوبی در این زمینه داشت.

بابایی با اشاره به اینکه تمام مراحل ادغام این تعاونی‌ها توسط موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج انجام شد، گفت: تعیین میزان دارایی و بدهی توسط یکی از موسسه‌های حسابرسی و معتمد بورس و کارشناس رسمی دادگستری و تعیین ارزش سهام سهامداران و پرداخت سهام آنان به ارزش روز از اقداماتی است که در این راستا صورت گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران یادآور شد: مراتب این ادغام را در نامه‌ای به اطلاع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کردیم و معاون امور تعاونی‌های وزارتخانه هم از روند اجرای این کار، اعلام رضایت کرد.


5026607
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است