فرهنگی‌هنری 10:37 - 03 آذر 1393
تهران - ایرنا - طراح چهره پرداز مجموعه 'ابله' با اشاره به فعالیت بازیگران این مجموعه در چند نقش، گفت: بنابراین مجبوریم گریم های متفاوتی را انجام دهیم که گاهی اوقات برای یک بازیگر سه ساعت زمان می برد.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، مجید اسکندری، درباره گریم متفاوت بازیگران مجموعه ابله بیان کرد: چون برخی از بازیگران در دو تا سه نقش بازی می‏کنند مجبور شدیم تیپ آنها را عوض کنیم زیرا سوژه و نویسنده این چنین می‏خواهد تا در انتها حالت‏هایی ایجاد کند که شاید گفتن آن فعلا خوب نباشد، بنابراین ما مجبوریم سختی کار را بپذیریم.



او یکی از چهره پردازی های خاص این مجموعه را گریم محسن تنابنده برای بازی درنقش مادربزرگ دانست و گفت: شخصیت مادربزرگ یک پیرزن 80 ساله است و بدون شک نیاز به یک گریم سنگین دارد و گریم آن باید به گونه‏ای طراحی می‏شد که تنابنده بتواند با توجه به حجم گریم، نقش خود را به خوبی ایفا کند.



وی افزود: بازیگر در زیر چنین گریم‏هایی سختی بسیاری می‏کشد و در مجموع تیم 'ابله' سخت کار می کنند تا اثر خوبی را آماده کنند.



اسکندری گریم مجید صالحی را هم سنگین عنوان کرد و افزود: در یک روز که با سرعت آن را انجام دادیم، دو ساعت زمان برد اما همان گریم برای تست سه ساعت و نیم زمان برد. اصولا در گریمی که قطعه روی صورت قرار می‏گیرد نمی‏توان زمان خاصی داشته باشیم چون ممکن است زمانی که آن قطعه را می‏گذاریم تا لحظه‏ی آخر خراب شود.



این چهره پرداز خاطرنشان کرد: بنابراین مجبور می‏شویم قطعه را برداریم و دوباره این کار انجام دهیم. یعنی ممکن است بعد از گذشت نیم ساعت همان گریم دوباره تکرار شود گرچه هنوز این اتفاق نیفتاده و ما هم سعی می‏کنیم که نیفتد.



اسکندری همچنین گفت: بسیاری من را با عبدالله اسکندری اشتباه می‏گیرند یا فکرمی‏کنند او پدرم است اما درحقیقت او برادرم است و درحق من پدری و استادی کرده، هرچه دارم از اوست و هرکاری هم که می‏دانم از آموزش‏های اوست.



مجموعه 'ابله' که قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه شود توسط تصویر گستر پاسارگاد و محمد مسعود تهیه می شود علاوه بر محسن تنابنده و مجید صالحی، مهران احمدی، هانیه توسلی، یکتا ناصر، احمد مهرانفر، سیامک انصاری، بهنام تشکر و شبنم مقدمی نیز با چهر های متفاوتی به ایفای نقش می پردازند.



فراهنگ**9246**1569

انتهای پیام /*


5256414
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» اسماعیلی با بیان اینکه از طرح‌های کاربردی در حوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود، از راه‌اندازی ستاد تدوین احکام برنامه هفتم در وزارت فرهنگ خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر میراث فرهنگی، مرمت را امری مقدس و کار پروردگار عالم دانست و گفت: میراث ملموس و میراث‌ناملموس از هم جدا نیستند و روی هم تاثیر متقابل دارند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» محمد رسولی شاعر آئینی درباره عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شعری سرود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه آغاز خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل توسعه روابط فرهنگی آسیا و اقیانوسیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی پیشنهاد داد: در راستای توسعه همکاری‌های فرهنگی بین کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای، ویزای زیارتی یا گردشگری برای شهروندان این کشورها، برقرار شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس شنیده‌ها اکران فیلم سینمایی مست عشق که قرار بود فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه همزمان در ایران و ترکیه آغاز شود، به تعویق افتاد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پس از برگزاری جلسه کمیته انتخاب، نامزد‌های نهایی عنوان «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب» معرفی شدند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» با اعلام اتابک نادری، دبیر هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی، جدول اجرای عمومی نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره منتشر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رسول صدرعاملی، ۷ سال پس از آخرین فیلمی که جلوی دوربین برده، «زیبا صدایم کن» را کارگردانی می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است