استانی 11:12 - 08 مرداد 1393
اسحاقی به مهر خبر داد:
قم - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت دوومیدانی استان قم از مقام نایب قهرمانی یکی از دوومیدانی‌کاران قم در مسابقات بین‌المللی بلاروس خبر داد.

نایب قهرمانی ربانی در مسابقات جهانی بلاروس/ رکورددار پرش‌سه‌گام ایران هفتم شد

محمدرضا اسحاقی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در  فاصله کمتر از دو ماه تا آغاز بازی‌های آسیایی 2014 در شهر اینچئون کره جنوبی هم اکنون ملی‌پوشان دوومیدانی کشورمان که در بین آنها دو نماینده قم نیز حضور دارند با جدیت و تحمل تمرینات سخت خود را آماده اعزام به این بازی‌ها می‌کنند.

وی ابراز داشت: چهره‌هایی همچون محمدمحسن ربانی و میلاد دریساوی که از قهرمانان سرشناس و نامدار دوومیدانی کشور به شمار می‌روند هم اکنون به‌عنوان نمایندگان دوومیدانی قم در اردوی تیم ملی حضور دارند و از کاندیداهای اعزام به بازی‌های آسیایی هستند.

دبیر هیئت دوومیدانی استان قم افزود: این دوومیدانی‌کاران هم اکنون در کشور بلاروس اردوی آماده سازی خود را برپا کرده‌اند و بعد از اینکه هفته گذشته در یک رقابت‌ تدارکاتی در این کشور به میدان رفتند، روز گذشته برای دومین بار نیز در این رقابت توان و میزان آمادگی خود را محک زدند.

وی یادآور شد: ربانی در رشته پرش با نیزه و دریساوی در رشته پرش‌سه‌گام دو نماینده قم در این رقابت‌ها هستند که محمد محسن ربانی رکورددار پرش با نیزه کشور در دومین مسابقه تدارکاتی در بلاروس با پرشی به ارتفاع پنج متر به مقام دوم دست پیدا کرد.

اسحاقی عنوان داشت: میلاد دریساوی دیگر نماینده دوومیدانی قم و رکورددار رشته پرش‌سه‌گام ایران در این رشته با پرشی به طول 15 متر و 35 سانتیمتر در جایگاه هفتم ایستاد در حالی که دریساوی رکورددار کشور در این رشته است و در مسابقه قبلی نیز به دلیل آسیب دیدگی موفق به کسب مقام نشده بود.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها سپیده توکلی رکورددار هفتگانه ایران موفق شد با کسب 5194 امتیاز به مقام دوم دست پیدا کند و هادی سپهرزاد قهرمان سابق دهگانه آسیا نیز با 7107 امتیاز در جایگاه چهارم رقابت های بلاروس قرار گرفته است.

دبیر هیئت دوومیدانی استان قم ابراز کرد: همچنین احسان مهاجر شجاعی پس از مدت ها دوری از میادین در ماده 400 متر به میدان رفت و با ثبت زمان 48 ثانیه و 58 صدم ثانیه سوم شد، امیر مرادی در 800 متر یک دقیقه و 49 ثانیه موفق به صعود به فینال شد و علیرضا مهر صفوتی نیز در پرتاب وزنه با 17 متر و 35 سانتیمتر پنجم شد.

وی در پایان اظهار داشت:‌ اردوی آماده سازی و مسابقات تدارکاتی ملی‌پوشان دوومیدانی کشورمان در کشور بلاروس به پایان رسیده و ربانی و دریساوی در بازگشت به کشور و شهر مقدس قم خود را آماده حضور در مسابقات مرحله دوم لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور خواهند کرد تا از قهرمانی‌هایی که در مرحله اول در تیر ماه کسب کردند در جدال با حریفان دفاع کنند.


4355671
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۵ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است