ورزشی 12:12 - 12 اسفند 1393
قهرمان المپیک لندن می‌گوید تکلیف فدراسیون وزنه‌برداری باید هر چه زودتر مشخص شود و هر چقدر زمان را از دست دهیم به ضرر وزنه‌برداری خواهد بود.

بهداد سلیمی: تکلیف وزنه‌برداری باید زودتر مشخص شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهداد سلیمی در حاشیه مراسم " درختکاری" در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: حرکتی که انجام دادیم یک حرکت جمعی و اتفاق قشنگی است که انشاءالله آثارش را در شهر تهران خواهیم دید تا هوای تمیزی داشته باشیم و شعاری که می‌دهیم "خط سفید، زمین سبز و آسمان آبی" طی سال‌های آینده محقق شود.

وی درباره تمرینات خود بیان کرد: تمرینات خوب است و در حال حاضر زیر نظر حسین توکلی مشغول تمرین هستم. شرایط خوبی دارم، ولی به نظرم باید تکلیف فدراسیون وزنه‌برداری زودتر مشخص شود تا برنامه‌ریزی‌ها مشخص شود. الان فدراسیون در بلاتکلیفی است در حالی که کشورهای دیگر برنامه‌های خود را آغاز کرده‌اند و ما هر چه زمان را از دست بدهیم به ضرر وزنه‌برداری خواهد بود.

سلیمی ادامه داد: سال آینده مسابقات جهانی آمریکا را پیش‌رو داریم که از دو جهت برای ما بسیار مهم است یکی سهمیه المپیک و دیگری از لحاظ استراتژی و موقعیت سیاسی که بتوانیم در کشور آمریکا پرچم ایران را بالا ببریم. بنابراین باید برنامه خوب و ویژه‌ای داشته باشیم.

وی درباره نامه تاماش آیان در حمایت از رضازاده نیز، تصریح کرد: در این مسائل دخالتی نمی‌کنم و هر کسی هر کاری کند برای من مهم نیست و من به این کارها کاری ندارم. من نهایتا دو ، سه سال در ورزش هستم و سعی می‌کنم بهترین نتایج را در این دو، سه سال کسب کنم. بنابراین به جای این که بر روی این موضوع که چه کسی چه کاری انجام می‌دهد، تمرکزم را بر روی تمرین می گذارم تا نتیجه‌اش را ببینم.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که صحبتی با سرپرست فدراسیون برای رفع مشکلات وزنه‌برداران داشته است یا خیر؟ گفت: قرار شد طباطبایی جلسه‌ای را با ملی‌پوشان داشته باشد، اما طی صحبتی که خودم با او داشتم متوجه شدم که دیدگاه مثبتی دارد و هدفش کمک به وزنه‌برداری است که اگر بتواند عمل کند اتفاقات خوبی می‌افتد و انشاءالله که این طور باشد و بتواند مشکلات را کم کند.

وی در پاسخ به این پرسش که در جریان برگزاری اردوی یک هفته‌ای توسط بهمن زارع است؟ بیان کرد: من در جریان چنین چیزی نیستم و اطلاعی از این موضوع ندارم.

قهرمان المپیک لندن درباره این که گفته می‌شود پاداش رکوردهایی که در اینچئون شکسته، پرداخت نشده است، بیان کرد: بله! پاداش‌ها داده نشده است، اما آن طور که شنیده‌ام مسئولان وزارت ورزش و جوانان به زودی آن را پرداخت می‌کنند. امیدوارم که این حرکت انجام شود.

انتها‌ی‌ پیام


5964891
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا موفق به برتری مقابل پلیس عراق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فوتبال گفت: روند جوانگرایی و جوان‌تر کردن تیم ملی را باید ادامه بدهیم و این موضوع نباید بر حسب اجبار باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علیرضا محمد گفت: فوتبال ایران نتیجه‌گرا است و قلعه‌نویی هم به دنبال این است که نتیجه را بگیرد و از جوانان کمتر استفاده می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است