گوناگون 10:48 - 13 آذر 1399
همه ما به بهانه های مختلف انواعی از تزریقات به بدنمان انجام می ‌دهیم.

تزریقات در منزل با هوم کا

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هوم کا، از واکسن های دوره ای گرفته تا آمپول هایی که برای درمان و یا تقویت بدن استفاده می ‌شوند. اما سوال اینجاست که آیا برای تزریق یک آمپول ساده حتما باید به درمانگاه مراجعه کنیم تا پزشک این کار را برایمان انجام دهد؟ ابداً! تا وقتی هوم کا هست که تزریقات در منزل را برایتان میسر می کند، دیگر چه نیازی به رفتن به بیمارستان و درمانگاه می ‌باشد؟ چه جایی امن تر و گرم تر از خانه خود؟!

حتما با خود فکر می کنید که انجام تزریقات در محل چه مزایایی دارد و چطور می توانیم آن را سفارش دهیم؟ به خواندن ادامه دهید تا بیشتر به تزریقات در خانه که هوم کا برای شما عزیزان فراهم کرده، بیشتر بپردازیم.

مزایای تزریقات در منزل

. قاعدتاً ماندن در ترافیک، پیدا کردن محل پارک و انتظار در داخل درمانگاه برای انجام یک تزریق ساده که بیشتر از چند دقیقه طول نمی ‌کشد، خیلی از زمان با ارزش شما را تلف می ‌کند. به همین خاطر اگر تزریق را در خانه خود انجام بدهید دیگر نیازی نیست نگران هدر رفتن وقت خود باشید.

. آمپول زدن به خودی خود برای بسیاری از کودکان، کاری وحشتناک است و قرار گرفتن در محیط بیمارستان و درمانگاه نیز این وحشت را تشدید می‌ کند. به همین خاطر اگر کودک شما تزریق را در خانه و اتاق خودش انجام دهد، آرامش بیشتری دارد.

. چنانچه دچار ناتوانی جسمی هستید و یا به خاطر شرایطی که بیماری برای شما به وجود آورده، نمی توانید از خانه خارج شوید، با انجام تزریق در محل دیگر احتیاجی به بیرون رفتن ندارید.

. در نهایت چه از این بهتر که کار تزریق خود را به متخصصان دوره دیده ما سپرده و علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، با آرامش خاطر به سایر کارهایتان بپردازید؟

انواع تزریقات در خانه

تزریقات با توجه به شرایط بیمار و هدف درمانی آن انواع مختلفی دارد که در لیست زیر می ‌توانید انواع تزریقاتی را که هوم کا برای متقاضیان خود انجام می‌ دهد مشاهده کنید:

. تزریقات وریدی

. تزریقات عضلانی

. تزریقات داخل جلدی

. تزریقات زیر جلدی

. داخل مفصلی

. داخل صفاقی

توضیح دقیق هر یک از این تزریقات را می ‌توانید در آدرس/https://www.homeca.ir/services/injections-at-home مطالعه کنید.

خدمات تزریق در منزل هوم کا

مجموعه هوم کا در تلاش است تا با ارائه خدماتی جهت انجام انواع تزریقات در خانه، بخش بزرگی از نیاز شما عزیزان به تزریقات را پاسخ دهد. سه دسته از این تزریقات شامل تزریق آمپول های مختلف (که در بالا توضیخ داده شد)، واکسیناسیون و سرم در منزل می ‌شود.

هزینه تزریقات در محل

یکی از اهداف اصلی هوم کا، فراهم کردن خدمات با کیفیت و دریافت مبالغ بسیار مناسب در قبال آن است تا تمامی هم وطنانمان بتوانند از این خدمات بهره برده و در این شرایط نابسامان اقتصادی، مشکلی جهت مراقبت از سلامتی و درمان خود نداشته باشند. هزینه انواع خدمات تزریقات در خانه هوم کا به شرح زیر است:

نوع خدمت                                                      هزینه

انواع تزریقات                                          ۸۰.۰۰۰ تومان

تزریق سرم                                            ۱۵۰.۰۰۰ تومان

تزریقات در منزل تهران و کرج

در هر کجای تهران، شامل خود شهر، محله و شهرک های اطراف آن، که زندگی می کنید می‌ توانید از خدمات تزریقات در منزل که هوم کا به شما ارائه می ‌دهد برخوردار شوید.

این مجموعه شهر کرج را نیز کاملا پوشش داده و در تلاش است تا در آینده‌ای نه چندان دور خدمات خود را در دیگر شهرهای ایران نیز گسترش دهد.

با مراجعه به سایت هوم کا از طریق این لینک می توانید از دیگر خدمات این مجموعه اطلاع پیدا کنید.

اگر بر اساس تشخیص پزشک به تزریق احتیاج دارید و یا به خواست خود مایل هستید تا از آمپول های تقویتی استفاده کنید، آن را به هوم کا بسپارید تا متخصصان زبده خود را به منزل شما فرستاده و درخواست مورد نظرتان را انجام دهد.

در صورت تمایل همین حالا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت https://www.homeca.ir روی گزینه ثبت رایگان درخواست کلیک نمایید و باقی کار را بر عهده متخصصان ما بگذارید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10838976
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است