اجتماعی 10:30 - 28 خرداد 1398
خزانه‌دار شورای شهر تهران:
خزانه‌دار شورای شهر تهران بر لزوم ارسال گزارش درآمد و هزینه‌های شهرداری تهران برای دو ماه نخست امسال به شورای شهر تهران در کمترین زمان ممکن تأکید کرد.

گزارش درآمد و هزینه‌های شهرداری در دو ماه نخست ۹۸، به شورا ارسال شود

به گزارش ایسنا، سیدحسن رسولی در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری در خصوص تأخیر در ارائه گزارش ماهانه از درآمد و هزینه‌های شهرداری تهران به شورای شهر گفت: شهرداری تهران نهادی عمومی و غیردولتی است که به صورت هزینه و درآمد اداره می‌شود. از آنجا که هزینه اداره شهر نیز توسط شهروندان پرداخت می‌شود، لذا اطلاع آنان از نحوه تخصیص منابع و مدیریت امور مالی شهرداری یکی از حقوق مسلم شهروندی است.

وی افزود: در عمل به وظایف نمایندگی به استناد به مفاد ماده ۷ قانون شهرداری‌ها و همچنین با توجه به بند ۵ ماده ۸ وظایف خزانه‌دار شورا مندرج در آئین‌نامه اجرایی تشکیلات انتخابات داخلی و امور مالی انتخابات شهرها باید شهرداری نسبت به ارسال حساب درآمد و هزینه ماهانه همراه با اظهارنظر برای بهره‌برداری و ارائه گزارش در صحن شورای شهر اقدام کند.

وی تأکید کرد: به عنوان خزانه‌دار شورا نسبت به عدم ارسال گزارش از وضعیت درآمد و هزینه‌های شهرداری به صورت ماهانه به خزانه‌دار شورا به شهرداری تذکر می‌دهم و امیدوارم این گزارش برای ماه‌های فروردین و اردیبهشت به تفکیک به شورا ارسال شود. قطعاً سیاست و رویکرد مدیریت جدید شهر تهران روشن‌گری و شفاف‌سازی است و یکی از ابزارهای تحقق این سیاست، ارائه مستمر گزارش از درآمد و هزینه‌های شهرداری به افکار عمومی است.

انتهای پیام


10152787
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهرداری تهران در برگزاری دومین جایزه ملی جوانی جمعیت با دبیرخانه دائمی این جشنواره همکاری می‌کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پایتخت از ابتدای سال تاکنون ۵ روز هوای پاک داشته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اختلاف یک میلیارد تومانی مرد دلال زمین و خودرو با مدیر شرکت آرایشی بهداشتی به جنایت ختم شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در ۹ استان، از امدادرسانی به بیش از ۲۵ هزار نفر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیشترین تصادفات فوتی عابرین در شهر تهران در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در بزرگراه‌های شهید حکیم، همت، نواب، چمران، زین الدین و بابایی پرحجم است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های حکیم، همت، آبشناسان، نواب، چمران، زین الدین، بابایی و میدان سبلان پر حجم ،آزادراه و بزرگراه سعیدی فعلا خلوت هستند. 
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نرخ کرایه‌های ۱۴۰۳ حمل و نقل عمومی پایتخت، ۱۶ تا ۴۵ درصد افزایش پیدا کرد و از امروز اول اردیبهشت اجرا می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران نرخ کرایه‌های ۱۴۰۳ حمل و نقل عمومی پایتخت، ۱۶ تا ۴۵ درصد افزایش پیدا کرد و از امروز اول اردیبهشت اجرا می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است