استانی 11:21 - 03 اردیبهشت 1393
رئیس شورای اسلامی آبپخش خبر داد
رئیس شورای اسلامی آبپخش از افزایش 34 درصدی نرخ تاکسی تلفنی‌ها در آبپخش خبر داد.

افزایش 34 درصدی نرخ تاکسی تلفنی‌ها در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مصطفی رضایی صبح امروز در نشست با مسئولان تاکسی تلفنی‌های آبپخش گفت: خدمات‌رسانی به مردم باید افزایش یابد و مردم باید از حجم و کیفیت خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.

وی افزود: کیفیت خدمات به مردم در شهر آبپخش نسبت به سال گذشته بهبود یافته و البته تا رسیدن به وضعیت ایده‌آل فاصله زیادی داریم و نیاز به تلاش بیشتر است.

رئیس شورای اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: آبپخش دومین شهر پرجمعیت دشتستان است و به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی سه استان جنوبی از موقعیتی استراتژیک برخوردار است و باید نسبت به بهبود ارائه خدمات به جامعه هدف اهتمام ورزیم.

رضایی با اشاره به نیاز مردم به خدمات حمل و نقل عمومی اظهار کرد: اتوبوس‌های عمومی و آژانس‌ها و تاکسی‌تلفنی‌ها باید خدمات بهتر و باکیفیت‌تری ارائه کنند.

وی از افزایش 34 درصدی نرخ تاکسی تلفنی‌ها در آبپخش خبر داد و افزود: این امر موجب نارضایتی مردم و اعتراضات شدید آن‌ها شده است.

رضایی بر حمایت از آژانس‌ها تاکید کرد و ادامه داد: آژانس‌های تاکسی تلفنی واقعاً خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند و باید تلاش کنند این خدمات وسیع‌تر و بهتر از گذشته شود و هرگونه افزایش نرخ خود را به اطلاع شورای شهر برسانند تا در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

وی از کاهش تورم طبق اظهارات مسئولان دولتی یاد کرد و اظهار کرد: طبق اظهارات دولت در 6 ماه گذشته تورم کم شده و دلیلی مبنی بر افزایش نرخ وجود ندارد و آژانس‌ها باید طی نامه‌ای به شورا نرخ پیشنهادی را اعلام کرده تا در مورد آن تصمیم‌گیری شود.


3557180
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است