استانی 08:51 - 02 آبان 1397

امدادرسانی اورژانسی  به ۲۵ بیمار با بالگرد در اصفهان

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بالگرد اورژانس در مواقعی که با بیماران اورژانسی در وضعیت های اضطراری یا مکان هایی که امکان امدادرسانی با آمبولانس وجود ندارد،‌ به کار می رود که در نیمه اول امسال ضرورت استفاده از بالگرد اورژانس برای ۱۳ ماموریت به وجود آمده است.

وی بیان داشت: ۱۳ ماموریت اضطراری شامل هفت ماموریت مربوط به حوادث رانندگی، انتقال مصدومین بدحال به بیمارستان و سه مورد انتقال زن باردار به بیمارستان بوده است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از وجود یک پایگاه امداد هوایی در سطح استان اصفهان خبر داد و گفت: در مواقعی که محل حادثه در منطقه‌ای صعب العبور بوده و اعزام واحد امدادی زمینی مشکل است یا به سرعت بالا در امدادرسانی به آن حادثه نیاز باشد، از بالگرد هوایی استفاده می شود.

وی گفت: در هنگام امدادرسانی با بالگرد امدادی اورژانس، رعایت نکات ایمنی از سوی افراد حاضر در محل حادثه و نزدیکی فرود بالگرد بسیار حائز اهمیت است و مردم باید توجه داشته باشند که ضمن رعایت خونسردی خود، فاصله مطمئن را از بالگرد رعایت کرده و پس از فرود آن، برای همراهی پرسنل فوریت‌های پزشکی در رساندن آنها بر بالین بیمار اقدام کنند.


9952826
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است