استانی 21:01 - 30 مهر 1396
فرمانده انتظامی شهرستان قدس:
قدس- فرمانده انتظامی شهرستان قدس از شناسایی و انهدام کارگاه تولید داروهای تقلبی توسط ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد.

شناسایی و  انهدام  کارگاه تولید داروهای تقلبی در شهرستان قدس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ شاهپور فلاحی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر خاطر نشان کرد: در راستای برخورد  و دستگیری فروشندگان و تولید کنندگان  داروهای تقلبی در سطح شهرستان ، عوامل کلانتری ۱۲ قدس با انجام یک سری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی کارگاه تولید داروهای تقلبی که در داخل یک منزل مسکونی شده و پس از هماهنگی قضائی ، دستگیری عاملان این کارگاه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

فلاحی خاطر افزود: ماموران پس از اخذ مجوز های قانونی در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که متهم در حال بسته بندی و تولید دارو های تقلبی بود وارد کارگاه شده و ضمن دستگیری متهم مقادیر قابل توجه داروهای تقلبی کشف کردند.

وی ادامه داد: از کارگاه مذکور مقادیر قابل توجه انواع داروهای تقلبی ترک اعتیاد ، دستگاه های بسته بندی قرص و شربت کشف و در این ارتباط یک نفر دستگیر و به مقر انتظامی فرستاده شد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس خطاب به شهروندان اضافه کرد: متاسفانه برخی واحد های صنفی عطاری به محلی جهت عرضه داروهای تقلبی با مصارف ترک اعتیاد و ... مبدل شده که علیرغم برخورد های متعدد اما مجددا متصدیان این واحد های صنفی اقدام به فروش این قبیل داروهای غیر مجاز می نمایند که می طلبد قانو گذار محترم با تشدید مجازات های قانونی از گسترش این قبیل عرضه غیر مجاز جلوگیری نماید.


9492408
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است