استانی 13:51 - 04 خرداد 1398
‌مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف و ضبط ۲ تن قند تنظیم بازار از یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: یکی از عمده فروشان بازار همدان، ۲ تن قند را در منزل خود احتکار کرده بود.

کشف و ضبط ۲ تن قند تنظیم بازار از یک منزل مسکونی در همدان

‌به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، علیرضا حسن‌پور اظهار کرد: با اقدام تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی از یک منزل مسکونی در روستاهای اطراف همدان مقدار ۲ تن قند تنظیم بازار و تعداد بیش از ۱۰۰۰ عدد برچسب قند طرح تنظیم بازار کشف شد

وی تصریح کرد: حسب گزارش مردمی مبنی بر نگهداری مقدار زیادی قند دریک منزل مسکونی، گشت مشترک تعزیرات حکومتی با اقدام به موقع وفوری به محل مراجعه و مقدار ۲ تن قند ویژه تنظیم بازار و بیش از ۱۰۰۰ عدد برچسب مخصوص قند طرح تنظیم بازار که به طور ماهرانه‌ای از روی بسته‌ها جدا شده بود کشف، پرونده برای رسیدگی به شعبه ویژه ارجاع و بلافاصله دستور تعطیلی واحد صنفی نامبرده در بازار صادر شد.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: از مردم عزیز بابت کمک و همکاری با خادمان خود در تعزیرات حکومتی قدردانی و تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir برای گزارشات مردمی اعلام می‌شود.

جریمه ۱۷۰ میلیون تومانی دکوراسیون داخلی

وی افزود: یک واحد صنفی طراحی دکوراسیون داخلی توسط تعزیرات حکومتی همدان ۱۷۰ میلیون تومان جریمه شد. حسن پور تصریح کرد: با شکایت شاکی خصوصی این واحد صنفی به اتهام تقلب در خدمات کاغذ دیواری و کناف جریمه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار کرد: با توجه به شکایت شاکی خصوصی از یک واحد صنفی مبنی بر تقلب در ارائه خدمات کاغذ دیواری و کناف، پرونده‌ای در هیأت بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شد و پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و استرداد مبلغ ۵۶۸ میلیون ریال به شاکی خصوصی محکوم شد.

انتهای پیام


10135978
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است