استانی 01:23 - 12 شهریور 1393
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس خواستار شد
نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: برطرف کردن مشکلات تونل امام‌زاده هاشم (ع) و محور کیلان ـ ایوانکی برای توسعه راه‌ها بسیار مهم است و این پروژه‌ها باید هر چه زودتر تکمیل شود.

رفع مشکلات تونل امام‌زاده هاشم (ع) دماوند و محور کیلان ـ ایوانکی

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حمیدرضا مشهدی‌عباسی سه‏شنبه شب در نشست بررسی مشکلات محورهای مواصلاتی گرمسار به دماوند و فیروزکوه به سیمین‏دشت که با حضور مسئولان استان‏های تهران و سمنان در فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد، اظهار کرد: بعد از راه‌اندازی تونل امام‌زاده هاشم (ع)، بار ترافیکی از طرف شهر آبسرد بیشتر شد و بسیاری از مردم برای رسیدن به جنوب تهران از محور کیلان ـ ایوانکی تردد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه از سمت تهران به پردیس و در فازهای 11 و هشت، برج‌هایی در حال احداث و برخی واحدهای مسکونی ساخته شده است، افزود: سال گذشته مکاتباتی با وزیر راه و شهرسازی داشتیم که اگر برای این موضوع فکری نشود، این بزرگراه خیابانی برای ساکنان آنجا می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به تبع این موضوع در پردیس، ما شاهد بار ترافیکی سنگین‌ به سمت شمال کشور و دماوند و فیروزکوه می‌شویم و در این زمینه نامه‌ای با امضای نمایندگان مجلس به وزیر راه و شهرسازی برای ایجاد تمهیدات ویژه ارسال کردیم.

مشهدی‌عباسی با اشاره به اهمیت محور کیلان ـ ایوانکی و حضور غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا حضور کاتب به عنوان عضو کمیسیون بودجه مجلس در این نشست بسیار تأثیرگذار است و می‌تواند کمکی به مدیران استانی برای رفع مشکلات باشد.

وی ‌اضافه کرد: برطرف کردن مشکلات تونل امام‌زاده هاشم (ع) و محور کیلان ـ ایوانکی برای پیشرفت و توسعه راه‌های شهرستان دماوند بسیار مهم است و هرچه زودتر باید نسبت به تکمیل این پروژه‌ها اقدام شود.


4632613
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است