استانی 21:03 - 12 بهمن 1393
در آغاز دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور
دور برگشت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز آغاز شد.

شهرداری باخت، آلومینیوم مساوی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان عصر امروز تیم‌های آلومینیوم المهدی و شهرداری بندرعباس دو نماینده هرمزگان در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور که تا پایان نیم فصل نخست به ترتیب در مکان‌های هفتم و نهم جدول این رقابت‌ها قرار داشتند در شهرهای شیراز و بندرعباس به دیدار حریفان خود رفتند.

در بندرعباس و در ورزشگاه خلیج فارس سفیدپوشان شهرداری که تمرینات خوبی را در نیم فصل پشت سرگذاشته‌اند به مصاف سیاه‌جامگان مشهد رفت.

در این مسابقه خرمزی سرمربی تیم شهرداری بندرعباس از وجود شهرام مهربان، مکی شریفی، علی جهانگیری، رضا مردانی، قاسم پوراسدالله، (٧٠ محمد‌علی امیری) محمدباقر زعفرانی، ابوطالب قنبری، جواد ماهری، علیرضا رمضانی، (٨٢ شهاب جهانگیری) محمد‌هادی یعقوبی (٧٦ دانیال عامری) و پژمان شاهپری بهره برد و از سوی دیگر رضا مهاجری سرمربی تیم سیاه‌جامگان محمدحسین افشار، محمود خمیسی، هادی خیری، مرتضی فلاحتی، حمید مروی (٦٧ حسین نظیری) امین عباسی، (٨٥ محمود شبان) بهروز افشار، کریم احمدی، فرهاد خیرخواه، حسین زامهران و سالار افراسیابی (٧٤ حمید غلامی) را به خدمت گرفت.

در ٤٥ دقیقه نخست این دیدار بازی خوبی از دو تیم شاهد نبودیم و دو تیم بیشتر بازی درگیرانه‌ای را دنبال کردند.

در این نیمه شهرداری دو بخت گلزنی داشت اما نتوانست از آن به خوبی بهره ببرد تا این نیمه در پایان با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم دو تیم بازی را کمی هجومی‌تر آغاز کردند و با شروع نیمه شهرداری می‌توانست دروازه مهمان خودش را باز کند اما این فرصت هم از دست رفت.

در ادامه این مسابقه و در دقیقه ٥٨ بازی قرمزپوشان سیاه‌جامگان حمله‌ای از جناح راست روی دروازه شهرداری ایجاد کردند که مکی شریفی مدافع سفیدپوشان شهرداری در دفع توپ اشتباه کرد و به راحتی آب خوردن دروازه خودی را باز کرد تا شهرداری از حریف عقب بیفتد.

بعد از پذیرفتن این گل خرمزی سرمربی شهرداری دست به ترکیب خودش زد و دو مهاجم به میدان فرستاد تا سرعت بازی را بیشتر کند.

حملات بدون برنامه و نداشتن یک برنامه خوب برای گل زدن باعث شد تا دروازه شهرداری برای بار دوم در دقیقه ٤+٩٠ توسط حمید غلامی بازیکن تعویضی باز شود و شهرداری در نخستین بازی دور برگشت با شکست کارش را آغاز کند.

شهرداری با این باخت یک پله در جدول سقوط کرد و به مکان دهم آمد. در دیگر بازی این هفته و از دیدارهای گروه الف دو تیم همسایه در جدول رده‌بندی به مصاف هم رفتند.

فجر سپاسی و آلومینیوم المهدی با توجه به امتیازات حساسی که در نیم فصل نخست از دست داده‌اند کار خود را برای صعود سخت و شاید ناممکن کرده‌اند.

البته روی کاغذ و به استناد علم ریاضی شانس صعود برای هر دو تیم وجود دارد. در این مسابقه دو تیم نیمه اول را بدون گل به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ٦٠ بازی دروازه نماینده هرمزگان توسط امین شجاعیان باز شد.

شاگردان نامجو که باخت در نیم فصل را نزدیک بود تجربه کنند در دقیقه ٨٢ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که عیسی آل‌کثیر موفق شد گل مساوی را برای طلایی‌پوشان به ثمر برساند. آلومینیوم با این تساوی در مکان هفتم جدول رده‌بندی باقی ماند.


5753369
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است