استانی 13:45 - 27 شهریور 1393
آیت الله مجتهد شبستری:
تبریز - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نیروی انتظامی باید در برخورد با انواع جرایم از جمله بدحجابی قاطعیت لازم را داشته باشد.

پلیس در برخورد با انواع جرایم قاطعیت لازم را داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر پنج شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی تبریز گفت: پلیس باید در برخورد با انواع جرائم از جمله مبارزه با بدحجابی، سرقت و اعتیاد قاطعیت و تداوم کار لازم را داشته باشد که در این خصوص لازم است از زحمات نیروی انتظامی شهرستان برای حفظ ارزش های انقلاب تقدیر کنیم.

وی ادامه داد: هرچند در این میان احترام و حفظ حقوق مردم نیز اهمیت ویژه ای داشته که خوشبختانه این مجموعه توانسته است ارتباط خوبی با مردم داشته باشد.

آیت الله مجتهد شبستری افزود: در سال های اخیر مجموعه نیروی انتظامی، ثابت کرده  که مجموعه ای منسجم و هماهنگ است و در برخورد با جرایم قاطعیت لازم را دارد.

وی این نیرو را به عنوان کارآمدترین نهاد در برقراری امنیت یاد کرد و گفت: ثبات سیاسی و امنیت پایدار کشور مرهون زحمات و تلاش‌های طاقت‌ فرسای پلیس است.

سرهنگ فرهنگ نوروزی نیز در این جلسه گفت: در سال جاری تقویت گشت های عفاف و حجاب در دستور کار پلیس تبریز قرار گرفت و ما امیدواریم با تقویت گشت های عفاف و حجاب بتوانیم باری از دوش خود که همانا حفظ خون شهداء و احترام به خانواده های آن ها و مردم ولایتمدار تبریز است برداریم. 

وی ادامه داد: با این طرح شهروندان شاهد جامعه دینی و اسلامی خواهند بود البته در اجرای این طرح احترام به حقوق شهروندی در اولویت کار ما قرار گرفته است. 

نوروزی افزود: باید همواره با مردم با عطوفت و مهربانی برخورد شده و به آنان احترام گذاشت و مبادا حرمت انسانی خدشه دار شود که در این راه قطعا برخورد صحیح و منطقی کارسازتر است.  

وی با اشاره به شیوه جدید اهداء گل که برای اولین بار توسط پلیس تبریز در شهر اولین ها اجرا شد، گفت: در شیوه جدید ضمن تذکر لسانی به بانوان بدحجاب از بانوانی که حجاب اسلامی را رعایت کرده بودند با اهداء شاخه گل توسط همکاران گشت های عفاف و حجاب در معابر و تفرجگاه ها تقدیر و تشکر بعمل آمد.  

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه امنیت نخستین و مهمترین شرط یک زندگی سالم اجتماعی است، گفت: این فرماندهی با اجرای تدابیر مقام معظم رهبری، امنیت اخلاقی، فرهنگی، سیاسی،‌اجتماعی و اقتصادی را تامین خواهد کرد.


4748296
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است