استانی 12:56 - 30 دی 1398

کشفیات کالای قاچاق در خراسان جنوبی ۹۶ درصد افزایش یافت

محمدرضا دبیری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ۹ ماه گذشته بالغ بر سه هزار و ۶۱۹ فقره پرونده زیر ۱۰۰ میلیون در حوزه قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این بالغ بر ۳۰ فقره پرونده کلان قاچاق کالا بالای ۱۰۰ میلیون تومان در استان تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شده است.

کشف یک میلیون لیتر سوخت قاچاق

دبیر کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی از کشف ۲۸۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در این مدت خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۹۶ درصدی را نشان می‌دهد.

دبیری با اشاره به کشف یک میلیون و ۸۷ هزار لیتر انواع فراورده‌های نفتی قاچاق در ۹ ماه گذشته، عنوان داشت: این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه کشفیات چای قاچاق در سال جاری نیز ۲۵ درصد افزایش داشته است، بیان کرد: در این مدت نزدیک به ۱۱۹ کیلوگرم چای قاچاق کشف و ضبط شده است.

افزایش ۴۰۰ درصدی کشفیات کالاهای آرایشی و بهداشتی قاچاق

دبیر کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی همچنین به افزایش ۴۰۰ درصدی کالاهای آرایشی و بهداشتی قاچاق در سال جاری اشاره کرد و افزود: در ۹ ماهه امسال ۳۶ هزار و ۲۶۲ قلم کالای آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.

دبیری، کشف چهار هزار و ۲۰۰ کیلوگرم برنج قاچاق، ۳۴ هزار و ۳۸۱ سوپ پارچه، ۶۵۸ جفت کفش، سه هزار و ۱۴۲ رأس دام، ۱۵ هزار و ۱۸۱ سوپ پوشاک و هشت میلیون و ۴۶۵ هزار نخ سیگار قاچاق را از دیگر کشفیات کالای قاچاق در این مدت اعلام کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در این بازه زمانی بیش از ۵۰۸ هزار و ۵۴۶ قلم دارو قاچاق توسط نیروهای نظارتی استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۹۲ درصدی را نشان می‌دهد.


10354017
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است