بین‌الملل 17:43 - 27 آذر 1393
تابناک نوشت: کافی است چند دقیقه دیرتر از موعد مقرر به فرودگاه برسید تا با جملاتی از این دست که «کانتر بسته شده و کسی نیست تیکت صادر کند»، «گیت بسته شده و وسیله‌ای برای انتقالتان به پرواز نیست»، «درهای هواپیما بسته شده» و... مواجه شوید که به نظر منطقی هم می‌رسند؛ اما وای از زمانی که شما بموقع رسیده باشید و خبری از پرواز نباشد!

واکنش جالب مسئولان به اعتراض مسافران

به گزارش ایسنا، تابناک در ادامه می‌نویسد: پس از آنکه چند پرواز امروز شرکت هواپیمایی ایران ایر (مانند پرواز تهران بوشهر و پرواز تهران مشهد) بعد از چندین ساعت تأخیر، لغو شد و سرگردانی مسافران را در فرودگاه رقم زد، تأخیر طولانی در یکی از پروازهای ورودی این شرکت به کشورمان، کاری کرد که اتفاقی کم سابقه به وقوع بپیوندد.

مسافران پرواز ۳۴۱۷ بغداد تهران که بعد از زیارت عتبات عالیات، قصد داشتند از خستگی خود با یک مسافرت هوایی در راه بازگشت بکاهند، با هفت ساعت تأخیر مواجه شدند تا مجاب شوند، بعد از فرود در فرودگاه تهران، از هواپیما پیاده نشده و در آن تحصن کنند؛ اقدامی که مسئولان این شرکت هواپیمایی را شوک زده کرد.

شاید هفت ساعت تأخیر بعد از مسافرتی که پیاده‌روی زیادی در آن بوده، به خودی خود برای عصبانی کردن مسافران کافی به نظر برسد؛ اما زمانی بیشتر به ایشان حق خواهیم داد که بدانیم اغلبشان هفته گذشته در آغاز مسافرت به عراق، با تأخیر سیزده ساعته مواجه شده بودند و حالا در مسیر بازگشت، وقتی بار دیگر اسیر بی‌برنامگی شدند، به این نتیجه رسیدند که باید به نوعی اعتراض خود را نشان دهند.

به عبارت بهتر، این اعتراض را باید ماحصل سرگردانی بیست ساعته مسافران در دو پرواز رفت و برگشت دانست که اگر حضور ایشان چند ساعت پیش از پرواز در فرودگاه را به آن بیفزاییم، حدودا یک شبانه روز کامل خواهد شد و به نوعی رکوردی عجیب خواهد بود؛ هر چند سابقه تأخیرهای طولانی مدت در پروازهای شرکت‌های هواپیمایی مختلف در کشورمان اینقدر پر و پیمان هست که چنین رکوردهایی در آن گم شود!

این اعتراض از این روی جالب توجه است که می‌دانیم بار‌ها و بار‌ها وعده مسئولان برای نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی و احقاق حقوق مسافران پوچ از آب در‌آمده و هیچ کاری از جمله افزایش نرخ بلیت، به کاهش تأخیر در پرواز‌ها منجر نشده تا چه بسا اقدام امروز مسافران پرواز بغداد تهران و ترس از همه‌گیر شدن آن بتواند تغییری در شرایط فراهم آورد.

اینجاست که جای شگفتی ندارد، بشنویم مسئولان شرکت هواپیمایی برای پایان دادن به تحصن مسافران تصمیم گرفته‌اند یک پرواز رفت و برگشت رایگان به مقصد مشهد مقدس برای معترضان در نظر بگیرند!

انتهای پیام


5445331
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» منابع عبری از به صدا درآمدن آژیر‌های هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور ترکیه ضمن شبیه خواندن نخست وزیر رژیم صهیونیستی به هیتلر، تاکید کرد متحدان این رژیم باید مجازات شوند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در دویستمین روز شروع جنگ غزه، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه تظاهراتی را در تل‌آویو ترتیب دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی استعفای چند فرمانده ارشد در ارتش صهیونیستی، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که دومینو وار بودن این اتفاقات نتانیاهو را گوشه رینگ می‌برد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت فلسطین امروز چهارشنبه جدیدترین آمار شهدا و مجروحان تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را اعلام کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک تحلیلگر مسائل مقاومت فلسطین سرنگونی پنج پهپاد ارتش رژیم اسرائل به دست حزب الله لبنان را دارای پیام‌های خاصی برای این رژیم ، مقاومت و حامیان آن دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک سناتور روسی با اشاره به اعتراضات دانشجویان آمریکایی به حملات اسرائیل گفت که اعتراضات به این رژیم در آمریکا به ابعاد بی‌سابقه‌ای رسیده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ادعا کرد ایران تا دستیابی به بمب اتم چند هفته فاصله دارد اما به دنبال ساخت آن نیست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیرخارجه انگلیس در نخستین سفرش به قرقیزستان مدعی شد که این کشور شرکای تحت رهبری چین در حوزه اقتصادی دارد و بیشکک باید حق انتخاب شریکان را داشته باشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است