استانی 21:37 - 02 بهمن 1398

باید مکتب «شهید سلیمانی» برای جوانان تبیین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری شامگاه چهارشنبه در چهارمین سالگرد شهادت مدافع حرم گیلانی «شهید حامد کوچک زاده» و پاسداشت مقاوم سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در مهدیه رشت با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: مسلمانان بر دو دسته بی خیال و بی قرار هستند.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر تبیین مکتب شهید سلیمانی‌ها و کوچک زاده‌ها برای نسل جوان، گفت: شهدای مدافع حرم، آمران به معروف و ناهیان از منکر، خدمتگزاران به سیل زدگان در اقصی نقاط کشور جز مکتب مسلمانان بی قرار هستند.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز جهاد تنها جنگ نظامی نیست، افزود: شهادت «حاج قاسم سلیمانی» و سیلی سپاه به آمریکا یوم الله است و شهادت این سردار رشید اسلام، انقلاب جهانی به پا کرد.

ماندگاری ادامه داد: شکستن هیمنه دشمن با زدن بزرگترین پایگاه نظامی آن در عراق با بیش از ۲۰۰ مجروح، ۱۵۰ کشته و نابودی تعداد زیادی از زیرساخت‌ها و پهپادها جز قله‌های اقتدار انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه در جنگ روانی دشمن فتوحات و قله‌های انقلاب را زیر سوال می‌برد، بیان کرد: در کنار مشکلاتی که داریم راهیان نور، پیاده روی اربعین، راهیان پیشرفت در بخش‌های مختلف، راهیان خدمت به مناطق محروم و سیل زده، راهیان بصیرت در ۹ دی ۸۸ و سایر موارد قله‌های افتخار ایران هستند.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه هر جا بی‌خیال‌ها لحظه‌ای درنگ و بی قرارها دچار تردید شدند دشمن نفوذ کرد، گفت: بی قراران جمهوری اسلامی رزمندگان دفاع مقدس، شهدا و مدافعین حرم هستند که برخی می‌خواهند همین افراد را هم پشیمان کند.

وی با بیان اینکه فرهنگ انقلاب مجاهد فی سبیل الله می‌خواهد و نماز خواندن و خوب بودن نماد بی قرار بودن نیست، افزود: امثال حامد کوچک زاده‌ها خود را به آب و آتش زدند.

حجت الاسلام ماندگاری تصریح کرد: مکتب شهید سلیمانی و کوچک زاده مکتب بی قراری است و مکتب بی قراران برای اقامه نماز پول و جان و ابرو خود را هزینه می‌کند و به جای لعن و نفرین گناهکاران شرایط رفع گناه را ایجاد می‌کند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به استان گیلان به عنوان استانی مسافر خیز، بیان کرد: در مقابل افرادی که به نام مسافر وارد استان می‌شوند و با رفتارهای ناشایست بی غیرتی را ترویج می‌کنند محکم قرار بایستید.

وی با بیان اینکه مردم باید تک به تک از آمریکا انتقام بگیرند، گفت: انتقام مردم از آمریکا با حذف فرهنگ آمریکایی که شامل خودخواهی، اشرافی گری، بی حیایی، تجمل گرایی و تن پروری است انجام می‌شود که خانواده‌های ایرانی در این زمینه دقت کنند.

ماندگاری با تاکید بر اینکه اختلاف طبقانی و عدم ازدواج و اشتغال فساد انگیز است، ادامه داد: اشتغال و ازدواج و خیرات سبب کم شدن گناه‌ها می‌شود با توجه به وضعیت اقتصادی کشور باید شرایط را برای ازدواج آسان فراهم کنیم.


10358046
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است