استانی 16:31 - 30 دی 1398

۱۶۹  پیکر از شهدای هواپیمای تهران کیف شناسایی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فروزش عصر دوشنبه در چهارمین جلسه شورای اداری استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، معاونین استانداری، مدیران کل فرمانداران شهرداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در محل سالن اجتماعات استانداری تهران برگزار شد ضمن تشریح جزئیات شناسایی پیکر شهدای هواپیمای تهران- کیف اظهار داشت: در مجموع ۲۶۷ نمونه خون از بستگان جان باختگان داشتیم و ظرف مدت ۲ روز از زمان سقوط هواپیما معاینه اجساد و نمونه برداری را به پایان رساندیم که مایه تعجب تیم اوکراینی شد.

فروزش بیان داشت: در مدت کوتاهی با حرکت جهادی و شبانه روزی و ظرف مدت ۸ کار تطبیق دی. ان. ای اجساد صورت گرفت و در تمام این فرایند تیم‌های اعزامی از کشورهای کانادا و اوکراین حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه طی ۵ روز از زمان وقوع حادثه نخستین جسد تحویل خانواده‌های این عزیزان شد افزود: مجموعاً ۱۱۰۰ نمونه از قطعات اجساد کشف شد و این کار تطبیق را بسیار دشوار می‌کرد و در حال حاضر ۱۵۲ مورد شامل ۱۱ اوکراینی شناسایی و تحویل به خانواده‌های این عزیزان شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران عنوان داشت: ۱۶۹ پیکر شناسایی شده و ۷ پیکر نیز مربوط به خانواده‌هایی است که به دلیل سکونت در خارج از کشور هنوز به پزشکی قانونی مراجعه نکرده‌اند.


10354594
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است