استانی 11:58 - 29 فروردین 1398
استاندار کرمان گفت: ارتش و نیروهای مسلح ایران به رغم قدرت و اقتدار هدفشان صلح و امنیت در سراسر منطقه است. ارتش ما و نیروهای مسلح نمونه نیروی مقتدر و صلح خواه در منطقه هستند.

ارتش و نیروهای مسلح کشور، نمونه بارز نیروهای مقتدر و صلح خواه در منطقه هستند

به گزارش ایسنا ، دکتر"محمدجواد فدایی" امروز 29 فروردین ماه در مراسم رژه نیروهای مسلح با تبریک روز ارتش اظهار کرد: چهار ویژگی در نیروهای مسلح و ارتش ما وجود دارد که همراهی با انقلاب اسلامی و ملت نخستین ویژگی است.

وی افزود: ارتش از آستانه روزهای پیروزی انقلاب تا امروز در همه صحنه های مهم پیوند خود با ملت و فداکاری خود در برابر ارزش های بزرگ اسلامیت، ایرانیت و جمهوریت را به خوبی نشان داده است.

فدایی تصریح کرد: در آستانه پیروزی نهضت اسلامی بودیم و اگر ارتش به ندای امام پاسخ مثبت نمی داد، انقلاب به پیروزی نمی رسید و ارتش در روزهای بعد از انقلاب نیز همواره برای دفاع از نظام و کشور در صحنه حضور داشت و مقاومت و ایستادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه ایثار همه کسانی که در دفاع مقدس و همه صحنه های دفاع از کشور فداکاری کرده اند ارج می نهیم، بیان کرد: ویژگی دوم ارتش و نیروهای مسلح، اطاعت از امام و رهبری معظم انقلاب است و هر جا دستور و فرمانی داده و مسیری برگزیدند، ارتش در خط مقدم اطاعت بود.

استاندار کرمان گفت: زمانی که امام(ره) فرمود نیروهای مسلح در گروه ها و احزاب وارد نشوند، ارتش امتحان خوبی را در دوران انقلاب پس داد.

وی با اشاره به اینکه اقتدار به لحاظ آرامش ویژگی دیگر نیروهای ماست، تصریح کرد: ارتش مظهر اقتدار ملی و مظهر نظم و انضباط، مدنیت، اسلامیت، سلامت اداری، اقتصادی فراجناحی بودن و ملی بودن است.

فدایی اظهار کرد: امروز ارتش مایه آرامش ملت و مایه آرامش ملت های منطقه است و دلاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری سلامی از خلیج فارس تا خلیج عدن و از دریای عمان تا دریای مدیترانه در آب های آزاد با پرچم جمهوری اسلامی مقتدارنه حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه صلح طلب بودن ویژگی دیگر نیروهای مسلح و ارتش است، بیان کرد: دکترین ما دکترین نظامی و جنگ نیست. بلکه دکترین ما دفاعی و استراتژی ما بازدارندگی فعال است. بازدارندگی برای استقرار صلح و امنیت در کشور خودمان و کشورهای منطقه.

استاندار کرمان گفت: نیروهای مسلح ما در سایه خودباوری، خوداتکایی، نوآوری امروز بزرگ ترین نیروی مقتدر مسلح در منطقه هستند و این قدرت بزرگ نظامی هدفش صلح و امنیت است نه تجاوز و نه حمله به مظلومان و کودکان.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما همواره در پی دفاع از مظلومان بوده و هستند، افزود: حمله به مظلومان برای کسی افتخار نمی آورد و حمله به مردم ننگ دو جهان را برای متجاوزان به دنبال دارد.

فدایی اظهار کرد: ارتش و نیروهای مسلح ایران به رغم قدرت و اقتدار هدفشان صلح و امنیت در سراسر منطقه است. ارتش ما و نیروهای مسلح نمونه نیروی مقتدر و صلح خواه در منطقه هستند.

وی تصریح کرد: ارتش، سپاه و بسیج در خط رهبری معظم در پی ایجاد آرامش برای مردم خود و منطقه هستند و ما به رغم داشتن قدرت، تابع قانون هستیم و ملت بزرگ ما اهل تجاوز نیست و هیچ گاه هیچ تجاوزی را هم نخواهد پذیرفت.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ملت بزرگ ما راه توسعه خود را ادامه می دهد، بیان کرد: هدف دلاوران و سرداران نظامی و دفاعی ما با سرداران دیپلماسی یک چیز است و آن صلح و امنیت، اقتدار مشروع، دفاع از منافع ملی و دفاع از مظلومان منطقه و عالم می باشد.

وی افزود: مهم ترین وظیفه ای که ما به عهده داریم، افزایش انگیزه و روحیه در فرد فرد نیروهای مسلح است و فرماندهان ما باید انگیزه و روحیه را در نیروهای خود افزایش بدهند و برای این کار باید به عوامل متعددی از جمله امید به نصرت الهی، حمیت و دلبستگی ملی، آمادگی روانی برای مقابله با دشمن، احساس ارزشمندی، روحیه دشمن ستیزی، امید و اطمینان و فعال نگه داشتن نیروها توجه کنیم.



انتهای پیام


10106083
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است