استانی 11:22 - 06 شهریور 1393
صبح امروز صورت گرفت
به مناسبت گرامیداشت روز بسیج کارمندان، صبح امروز در سالن آمفی‌تئاتر استانداری خراسان جنوبی همایش بسیج کارمندان برگزار شد.

برگزاری همایش بسیج کارمندان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، این مراسم به مناسبت ششم شهریورماه روز بسیج کارمندان برگزار و در این مراسم استاندار خراسان جنوبی، معاونان استاندار، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، مدیران کل ادارات استان، فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات استان و جمعی خانواده‌های شهیدان حضور داشتند.

در این مراسم رئیس شورای بسیج ادارات خراسان جنوبی و فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین در این همایش از بیش‌از 60 نفر از فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات، مدیران کل ادارات استان، کارمندان نمونه بسیجی و برخی از خانواده‌های شهیدان کارمند تجلیل و تقدیر شد.

رئیس شورای بسیج ادارات خراسان جنوبی در این همایش ضمن تبریک روز بسیج کارمند اظهار داشت: ششم شهریور ماه سالروز شهادت استاندار بسیجی در استان گیلان بوده که این روز به عنوان روز بسیج کارمندان نامگذاری شده است.

ابوالفضل نوفرستی همچنین ضمن تسلیت درگذشت عمیدیان مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: ایشان یکی از اعضای شورای بسیج کارمندان بود و در این حوزه فعالیت گسترده‌ای داشتند.

وی افزود: این روزها مقارن با روز پدافند هوایی، نخستین روز حج، تولد حضرت معصومه(س) و آغاز هفته کرامت، روز بسیج کارمندان و سالروز ورود مقام معظم رهبری به خراسان جنوبی است.

رئیس شورای بسیج کارمندان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: خدمت در بسیج بی‌منت است.


4585587
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است