سیاسی 02:31 - 07 شهریور 1393
مهمترین عناوین خبری دانشگاه در هفته‌ای که گذشت/
مهمترین عناوین خبری دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.



یادگاری: احدی حق ندارد عقاید سیاسی خود را در دانشگاه‌ها دنبال کند

رئیس سابق جهاد دانشگاهی کشور گفت: ورود کسانی که بخواهند عقاید سیاسی خود را در دانشگاه دنبال کنند به فضای آموزش عالی قابل قبول نیست.



 رهبر:عدم شفافیت قانون و سیاسی شدن مسائل از علل فساد در کشور است

رئیس سابق دانشگاه تهران گفت: از عوامل فساد می‌توان به سیاسی شدن مسائل، شفاف نبودن مقررات، ناآگاهی مردم، فقدان نظارت عمومی، ضعف نظام کیفری و قضایی و ضعف نظارت سیستماتیک اشاره کرد.



فتوتی: بکارگیری افراطی‌ها در پست‌های سیاسی کشور اشتباه محض است

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه بکارگیری افراطی‌ها در پست‌های سیاسی کشور اشتباه محض است، گفت: احزابی مانند "ندا" با هدف جذب جوانان و پرورش آنان برای پیگیری اهداف حزبی اصلاح‌طلبان تندرو مطرح می‌شوند.



عبدی: "ندا" طرحی برای استحاله اصلاح‌طلبان مسئله‌دار است

مسئول سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور گفت: اصلاح‌طلبان تلاش دارند با جذب نیروهای جدید حضور پررنگی را در انتخابات مجلس داشته باشند؛ چرا که نیروهای جوان مشکلات سیاسی و امنیتی را در پرونده خود ندارند و می‌توانند به راحتی و با انرژی بیشتر در عرصه سیاسی فعالیت کنند.



کیانی: وزارت علوم فارغ از مسائل سیاسی برای تقویت بنیان‌های علمی تلاش کند

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه علامه طباطبایی گفت: وزیر پیشنهادی علوم نیز باید فارغ از مسائل سیاسی و بدون نگاه غرض‌ورزانه با جدیت برای تقویت بنیان‌های علمی کشور تلاش کند.



رئیس سازمان بسیج اساتید کشور:اجازه نمی‌دهیم دانشگاه‌ها محل فعالیت احزاب شکست خورده باشد

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: ما اجازه نمی دهیم دانشگاه ها محل فعالیت و عضو گیری احزاب شکست خورده باشد.



دیانی: تولید علم با منفعت در دستور کار وزیر پیشنهادی علوم باشد/افراد سیاسی در دانشگاه‌ها کارایی ندارند

عضو شورای مرکزی انجمن مستقل با بیان اینکه تولید علم با منفعت در دستور کار وزیر پیشنهادی علوم باشد، گفت: اگر شخصی که وزیر می‌شود به پیشرفت علمی و اقتصاد دانش‌بنیان معتقد باشد، در عملکردش کاملا مشهود خواهد بود افرادی که چهارچوب‌های سیاسی را مدنظر قرار می‌دهند، کارایی چندانی در این زمینه ندارند.



نجابت: رئیس جمهور در انتصاب وزیر علوم اصل "اعتدال" را رعایت کند

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه صمیم رئیس جمهور محترم درباره وزارت علوم باید بر اساس اصل اعتدال باشد، گفت: انتظار داریم وزیری برای وزارت علوم منصوب شود که دست سوء استفاده گران سیاسی را از دانشگاه کوتاه کند.



موسوی: سرپرست وزارت علوم نشاط را به فضای علمی بازگرداند

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: حضور افراد سیاسی تندرویی که از جناح‌های خاص در دانشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند باعث تشنج محیط علمی می‌شود، ما نشاط در دانشگاه‌ها را می‌خواهیم، اما فعالیت سیاسی در دانشگاه را بر نمی‌تابیم.



بیانیه مرکز مطالعات اقتصادی بسیج دانشجویی علم و صنعت خطاب به رئیس قوه قضاییه:رانت 650 میلیون یورویی و بدهکار بزرگ بانکی را معرفی کنید

آقای آملی‌لاریجانی! به عنوان مسئول نهادی که وظیفه مبارزه با رانت و فساد در کشور را داراست نام شخصی که رانت 650 میلیون یورویی به آن تعلق گرفته و بیش از هزار میلیارد تومان به سیستم بانکی بدهکار است را افشا کنید.



طی نامه‌ای خطاب به قاضی‌زاده هاشمی: دفتر تحکیم وحدت فرارسیدن "روز پزشک" را تبریک گفت

دفتر تحکیم وحدت طی نامه‌ای خطاب به زیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فرارسیدن روز پزشک را تبریک گفت.



شریعتی: نباید اجازه دهیم نشاط علمی در دانشگاه مختل شود

رئیس سابق دانشگاه علامه طباطبایی گفت: نباید اجازه دهیم نشاط علمی در دانشگاه مختل شود، لذا وزیر علوم جدید باید یک شبکه مدیریتی جدیدی را در وزارت علوم ساماندهی کند.



قدمیاری: مسئولان برای کرسی‌های آزاد اندیشی وقت نمی‌گذارند/سیاسی‌کاری‌ها دانشجویان را دلسرد کرده

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با بیان اینکه سئولان دانشگاه درگیر مسائل مختلف هستند و وقت کافی برای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی نمی‌گذارند، گفت: متاسفانه برخی سیاسی‌کاری‌ها در دانشگاه موجب دلسردی دانشجویان به مسائل سیاسی شده است؛ لذا جذب دانشجویان نیازمند اطمینان‌دهی به آنان است.



کریمی: ساماندهی تمام سلایق در دانشگا‌ه‌ها از وظایف وزیر علوم است

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت علوم باید بتواند حساب اختلافات سیاسی را از وزارت علوم جدا کند.



بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل: مهم‌ترین مشکلی که نظام آموزش عالی با آن مواجه است عدم پاسخگویی است

در پی استیضاح وزیر علوم،اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور پیرامون پیامد‌ها و عبرت‌های آن در فضای دانشگاهی و سیاسی بیانیه‌ای صادرکرد.



حیدری:تحریف امام(ره) توسط برخی مسئولان، توجیه‌کننده خطاهای امروزشان است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: تحریف امام(ره) توسط مدعیان منصوبین ژنتیکی و بعضی از مسئولان به‌گونه‌ای‌ است که توجیه‌کننده خطاهای امروزشان باشد.



انتهای پیام/




4590050
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور گفت: ابتکارات دلاورانه یمن در جهت توقف نسل‌کشی ملت فلسطین توسط اسرائیل قطعاً معادلات را به نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: مجلس شورای اسلامی هفته آینده جلسه‌ای درباره وضعیت بازار ارز برگزار می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیسی گفت: کوچکترین اقدام علیه منافع ایران قطعا با پاسخی سهمگین، گسترده و دردناک علیه همه عاملان آن مواجه خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور ضایعه درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، حمید و حسین دهنوی را تسلیت گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: با صبر استراتژیک پس از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد زمینه را برای انتقام گرفتن در داخل و خارج کشور آماده کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: با صبر استراتژیک پس از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد زمینه را برای انتقام گرفتن در داخل و خارج کشور آماده کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریک گفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مجلس شورای اسلامی برای سومین روز متوالی رسیدگی به لایحه تجارت را در دستورکار خود دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عمویی گفت: عملیات وعده صادق نشان داد ایران می‌تواند پیچیده‌ترین سامانه‌های پدافندی را ناکام بگذارد لذا جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران تقویت شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عده‌ای که پیش از این، حمله مستقیم به اسرائیل را با تصور

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است