گوناگون 09:54 - 01 مرداد 1396
مجموعه رستوران‌های گریل ١٧، به تازگی با ابتکار خود فرصت ویژه‌ای را برای سرمایه‌گذاری در حوزه رستوران‌داری مهیا کرده‌ است.

ابتکار یک مجموعه غذایی برای سرمایه‌گذاری در حوزه رستوران‌داری

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مجموعه غذایی گریل ١٧ اعلام‌کرد: این مجموعه که از رستوران‌های زنجیره‌ای با سابقه تشکیل شده و صاحب یکی از خوش‌نام‌ترین آنهاست، از زمان شروع به فعالیت، بسیار مورد استقبال قرار گرفته و در اقدامی کم‌نظیر شرایطی ویژه را برای سرمایه‌گذاران در این حوزه فراهم کرده است.

بر این اساس، اگر شما قصد دارید در این کسب و کار پردرآمد، سرمایه‌گذاری کنید، فقط کافیست است تنها ملک مورد نظر خود را به‌صورت مالکیت شخصی و یا استیجاری، در اختیار داشته و برای مهیاکردن مراحل راه‌اندازی به مسئولان مربوطه تحویل دهید. همه مراحل راه‌اندازی اعم از طراحی، تهیه تجهیزات مورد نیاز شعبه از کوچک‌ترین تا بزرگ‌ترین آن، استخدام و آموزش کارکنان و راه‌اندازی، توسط کادر مجرب و پشتیبانی همه‌جانبه برند، از سوی دفتر مرکزی برای متقاضیان انجام می‌گیرد.

مجموعه رستوران‌های گریل ١٧ همچنین توضیح داد: پس از راه‌اندازی نیز شما تنها نیستید و این مجموعه برای اطمینان سرمایه‌گذاران از نوع سرمایه‌گذاری و بازگشت سرمایه، تضمین فروش به متقاضیان خود ارائه می‌دهد و این توافق را در قرارداد مکتوب فی‌مابین، ثبت می‌کند.

همچنین کارشناسان و متخصصان این گروه با تکیه بر تجربه خود و با ارائه راهکارهای فروش و بهره‌گیری از بخش ارتباط با مشتریان مخصوص به هر شعبه، در همه مراحل پیش‌روی سرمایه‌گذاران، همراه آنها هستند.

بنابر اعلام مجموعه رستوران‌های گریل ١٧، متقاضیان سرمایه‌گذاری برای اطلاع از این فرصت می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت گریل‌فست‌فود17  و تکمیل فرم درخواست نمایندگی و یا تماس با شماره تلفن۴۲۰۳۵۰۱۷-۰۲۱ اقدام کنند.

انتهای پیام


9284729
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است