ورزشی 11:20 - 21 آبان 1398
مدافع هلندی لیورپول می‌گوید تیمش از اشتباهات فصل قبل درس گرفته و تا پایان دست از تلاش برای رسیدن به قهرمانی بر نخواهد داشت.

فان‌دایک: از اتفاقات تلخ فصل قبل درس گرفته‌ایم

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، لیورپول با ۳۴ امتیاز از ۱۲ مسابقه در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفته است و با تیم دوم یعنی لسترسیتی هشت امتیاز فاصله دارد. همین شروع خوب باعث شده است تا خیلی‌ها لیورپول را از هم‌اکنون قهرمان لیگ جزیره در این فصل بدانند.

فیرجیل فان دایک مدافع هلندی درباره شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر گفت:‌ فصل قبل خیلی چیزها یاد گرفتیم و یکی از مهمترین موضوع‌ها این بود که برای رسیدن به قهرمانی باید هفته به هفته تلاش کنیم بهتر شویم تا بتوانیم در پایان فصل به قهرمانی برسیم. اصلا الان نباید به جدول نگاه کنیم. بازی‌های زیادی تا پایان باقی مانده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. برای رسیدن به قهرمانی شما به فاکتور شانس نیز نیاز دارید. ما تا الان خیلی خوشحال پیش رفته‌ایم و باید همین روند را تا پایان لیگ برتر داشته باشیم تا به قهرمانی برسیم. فصل قبل هم هر چه در توان بود گذاشتیم و تلاش زیادی کردیم ولی سیتی واقعا فوق العاده بود و هر چقدر ما بازی‌های خودمان را بردیم، آنها نیز برنده شدند و در پایان توانستند قهرمان شوند. 

او در ادامه گفت: خیلی مسائل در طول فصل روی تیم تاثیر دارد. یکی از این مسائل مصدومیت است و تیمی که کمتر مصدوم بدهد ثبات بیشتری خواهد داشت و شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. خستگی از مسافت‌های زیاد هم فاکتور دیگری است که روی تیم‌ها تاثیر دارد. در هر صورت الان تازه ۱۲ هفته از لیگ برتر تمام شده است و صحبت از قهرمانی خیلی زود است. 

انتهای پیام


10291390
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است