سیاسی 16:25 - 29 دی 1395
نماینده مردم رامسر و تنکابن خبر داد
نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی گفت: در چند روز اخیر توافق نامه ای با نماینده یک شرکت آلمانی در ایران منعقد شده است که این شرکت در تنکابن بازیافت مدرن زباله را با هزینه شرکت انجام داده و در مقابل طرف ایرانی از برق تولید شده آنها استفاده خواهد کرد.

بازیافت مدرن زباله توسط شرکت آلمانی در تنکابن

شمس‌الله شریعت‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مشکل آب شرب در رامسر تصریح کرد: تصفیه خانه شهرستان رامسر راه اندازی شده و روزانه ۵۰۰ متر مکعب آب برای شهر رامسر تصفیه می شود اما سیستم آبرسانی بسیار قدیمی بوده از این رو باید شبکه توزیع اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز مشکل آبگرفتگی در مناطقی از رامسر بر اثر بارش باران وجود دارد، بیان کرد: رامسر در زمره 5 شهر مازندران دارای فاضلاب شهری است و 600 میلیارد تومان اعتبار نیز از سوی بانک توسعه اسلامی بر این منظور در نظر گرفته شده است که این طرح در مهار آب های سطحی و سرازیر نشدن فاضلاب ها به دریا نقش موثری دارد.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد با اشاره به امضای توافق نامه در باره احداث دستگاه زباله سوز در غرب مازندران بیان کرد: در چند روز اخیر  توافق نامه ای با نماینده یک شرکت آلمانی در ایران منعقد شده است که این شرکت در تنکابن بازیافت مدرن زباله را با هزینه شرکت انجام داده و در مقابل طرف ایرانی از برق تولید شده آنها استفاده خواهد کرد.

شریعت نژاد درباره مشکلات پروژه فرودگاه بین المللی رامسر گفت: در جلسه چند روز اخیر با مدیر عامل فرودگاه های کشور مقرر شد مطالبات دانشگاه ملاصدرا که پنج میلیارد تومان بوده و یک میلیارد تومان در گذشته پرداخت شده و چهار میلیارد تومان باقی است پرداخت شود که این دانشگاه به مکان جدید منتقل شود.

وی افزود: مشکل اساسی فرودگاه رامسر رفع موانع در نشست و برخاست هواپیما در شرق و غرب آن است که باید رفع شود.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات باغداران مازندران در برف اخیر اظهار کرد: بارش برف زود هنگام پاییزی در استان مازندران موجب وارد شدن خسارات زیادی به باغداران شد، دولت برای جبران خسارت مصوبه خوبی داشت اما دولت هنوز در تعهد تخصیص این منابع موفق نبود که در جلسه روز سه شنبه گذشته، نمایندگان مازندران نامه ای را امضا کردند تا دکتر نوبخت نسبت به تخصیص مصوبات مرکبات اقدام کند.

وی درباره مشکلات بیمارستان امام سجاد رامسر اظهار کرد: بخش سرطان این بیمارستان  و درمانگاه آن در حال راه‌اندازی است و فعالیت اورژانس در این فضای اقتصادی و مالی که دولت دارد موفق بوده است، مجهزترین دستگاه سی تی اسکن تا دو ماه آینده در رامسر مستقر می شود با این وجود کمبود پزشک در رامسر وجود دارد که باید این نیروها تامین شود.

انتهای پیام


8682642
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از دستورکارهای امروز مجلس گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی درخصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قائم مقام حزب موتلفه اسلامی اتحاد میان ایران و پاکستان را در جهت نابودی اسرائیل موثر دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از یک سفر فشرده و دیدار‌های مهم با مقام‌های بلندپایه سیاسی، نظامی و پارلمانی پاکستان در دومین روز از سفر رسمی خود عازم شهر «لاهور»، قلب فرهنگی این کشور شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه ترکیبی از دو جناح خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده مجلس گفت: اقدام هوشمندانه نیرو‌های مسلح ما هم برای اسرائیلی‌ها و هم برای آمریکا و متحدانش پیامی داشت که ظلم پایدار نمی‌ماند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان و اعزام اولین گروه عمره‌گزاران ایرانی به مدینه منوره پرداخته‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عباس‌زاده مشکینی گفت: سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان می‌تواند در رفع سوءتفاهمات و برداشتن موانع توسعه روابط دو کشور موثر باشد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است