استانی 00:43 - 02 آبان 1398
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان در خصوص تقویت سامانه بارشی در بخش‌هایی از استان خطاب به روسای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان و شهرستان‌ها اخطاریه آنی صادر کرد.

اخطاریه آنی مدیریت بحران خوزستان در پی تقویت سامانه بارشی 

به گزارش ایسنا، کیامرث حاجی‌زاده با اشاره به صدور این اخطاریه اظهار کرد: با توجه به هشدار سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص تقویت سامانه بارشی از بعدازظهر جمعه، سوم آبان‌ماه در بخش‌هایی از کشور از جمله جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی، اخطاریه آنی به تمامی فرمانداری‌های سطح استان و دستگاه های اجرایی صادر شد.

وی  تاکید کرد: سامانه مذکور با بارش برف در ارتفاعات، بارش باران همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق جنوبی و وزش باد شدید موقت، بارش تگرگ در مناطق مستعد و کاهش محسوس دما از اوایل هفته آینده (به ویژه در غرب و جنوب غرب) در روزهای شنبه و یکشنبه (۴ و ۵ آبان ۹۸) در استان خوزستان و پیش‌بینی شرایط مشابه در استان‌های مجاور خوزستان همراه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، مه‌آلود شدن و لغزندگی جاده‌های کوهستانی را از جمله آثار این بارندگی‌ها برشمرد و توصیه کرد: مردم هنگام تردد یا توقف در حاشیه مسیل‌ها، رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی احتیاط کنند و هشدارهای صادره را به منظور پیشگیری از هر گونه حادثه‌ای جدی بگیرند.

وی همچنین بر آماده‌باش کامل واحدهای تابعه سطح استان و شهرستان‌ها و برقراری کشیک شبانه‌روزی و اطلاع‌رسانی به شهروندان به ویژه بیماران دارای مشکلات تنفسی و قلبی و عروقی و افراد ساکن در مناطق در معرض خطر وقوع تندباد و گرد و خاک جهت رعایت نکات ایمنی و بهداشتی مانند تردد نداشتن غیرضروری در مواقع شرایط نامساعدجوی و رعایت کامل توصیه‌های ارائه شده، تاکید کرد.

انتهای پیام


10274595
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است